- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2012.04.01. 07:00

Tina Turner

Tegnap éjjel tök véletlen átkattintottunk az m1-re.

Tina Turner koncert. Most azt nem vesézném ki, hogy állítólag 72 évesen is milyen jó teste van, milyen jól táncol, mert igazából ez huszonévesen sem volt igaz rá - egyszerűen csak rohadt jó hangja van, és fergeteges hangulatot tud csinálni

De basszus, ki volt az a beteg állat, aki kitalálta, hogy szinkronizálni kell a koncertet?

Kiáltsátok, hogy Nutbush!
És most hogy One more time!
És most még egyszer hogy Nutbush!
És most még egyszer, hogy One more time!

Még szerencse, hogy a dalokat nem énekelte végig magyarul a szinkronhang.

Supra Hits megvan mindenkinek? Meg a Filmslágerek Magyarul? Azt hittem, ezen a korszakon már túl vagyunk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr944353490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.04.01. 12:18:24

Az ember az ágyból nézi a koncert, és még a talpa is ökölbe szorul a fent idézett résznél.
Azt mondja meg valaki, mi a francér nem lehetett, ha már ennyire le akarták fordítani, feliratozni a filmet?

Tomchy 2012.04.01. 15:31:11

Ezen én is megfeküdtem, de a legsúlyosabb, hogy a szaxofonos szóló után a srác válaszolt valamit, az is ment a szinkronba, egy második szinkronhangon. Egy ostoba beledumáló nem is volt elég...

Szörnyű volt. Nem a koncert, az csúcs, Tina egy legenda.

dzolee 2012.04.01. 16:55:37

Én is néztem tényleg gáz volt a rábeszélés.A koncert jó volt Tina odatette magát.

travelnyuszi 2012.04.01. 16:59:04

Visszatértünk a nyolcvanas évekbe...borzalmas volt.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.04.02. 18:54:55

Jajj, jajj, jajj és én erről lemaradtam! Pedig amikor a Freddie Mercury emlékkoncert volt, akkor is a cseh adást néztem, mert abba nem pofáztak bele folyton. Viszont amikor igen, akkor sikítva pörögtem a szőnyegen a röhögéstől. Idézném: (Két új művész jelenik meg a színpadon. Erre a speaker.) "Eni Lénokszá á Dévid Boviá..."
süti beállítások módosítása