- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2012.02.28. 14:23

Undorító reggel

Nesztek, írtam egy szép romantikus nótát. Vállalkozó szellemű, bátor, ám igénytelen punkzenekar kerestetik a megzenésítéséhez.

Undorító reggel

Egy undorító reggelre ébredtem,
Tocsogós latyakban lépkedtem
Az autóhoz, amin egy terjengős fehér folt
Jelezte, hogy egy madár volt
A fán.

Nem is egy egyszerű madár, inkább egy sas,
Vagy egy griff, jó nagy, hasas,
De hogy bélférges és hasmenéses volt,
Tisztán jelezte a kissé zöldes folt
Előttem.

Az ablaktörlő sem boldogult vele,
Akárhogy csiszatolta, ott maradt a fele.
Húztam hát a karon egyet hátra
Hogy folyadékkal áztassam fel, hátha
Eltűnik.

------------------------
Refr:
Ez egy undorító reggel,
Az ember épp csak felkel,
Már szar, meg bél, meg féreg,
Picsába, ebből én nem kérek.
------------------------

Persze szart sem ért az egész,
Nem jött le a szerves penész,
Ráadásul a gyomrom forogni kezdett,
Pedig olcsó pálinkán edzett
Régen.

De a téli szélvédőmosó szagát nem bírom,
Tulajdonképpen ezt is azért írom,
Mert reggel óta forgatja a gyomrom,
Nagyon szar most nekem, nem azért mondom,
Csak úgy.

Aztán a sarokig öklendeztem folyton,
Ahol egy döglött kutya feküdt az úton.
Épp a sarkon lapult széjjel,
Nyilván átment rajta az éjjel
Valaki.

------------------------
Refr:
Ez egy undorító reggel,
Az ember épp csak felkel,
Már szar, meg bél, meg féreg,
Picsába, ebből én nem kérek.
------------------------

Én meg ahogy indulnék szépen,
Mert a kanyarodásra vártam éppen
A kutyán forgott el a kerék,
Gondolhatjátok, hogyan kenődött el a derék
Eb.

Persze ha csak az aszfaltra kentem volna,
Talán nem készül el ez a nóta.
Felspriccelt a jobb oldalra a bele,
A sárvédőre meg a másik fele,
A dögnek

Hát kinek hiányzik ez, mondd meg,
Az üvegen szar, a kocsin egy fél eb,
Az orromban bél, sár és denszesz szaga
Elég, is húzzunk haza
Nyomban.

------------------------
Refr:
Ez egy undorító reggel,
Az ember épp csak felkel,
Már szar, meg bél, meg féreg,
Picsába, ebből én nem kérek.
------------------------

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr24347992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása