- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2008.09.27. 20:49

Változik a világ

Kéremszépen, az történt, hogy munkahelyet váltok. Erről csak annyit, hogy innen ide, a céges telefonszámomon október 3-tól nyilván nem fogtok tudni elérni, így mindenkit kérek, töröljétek !

Ezzel párhuzamosan viszont meg kell oldanom a Százhalombatta-Szigetszentmiklós közötti gyors és költséghatékony közlekedést. A gyenge pont a Dunán átjutás, ez vagy komppal, vagy az M0 hídon lehetséges - mindkettő rémálomba illő lehet.

Legalábbis autóval.

Ezért aztán, bár nemrégen még azt írtam, hogy a motorozás nem fog meg, mégis emelett döntöttem. Persze a motor egy egyszerű Aprilia Scarabeo 1999-ből, 50 ccm-mel.

Jocó kollégám hathatós segítségével villámgyorsan vásároltam meg a második legolcsóbb, a környéken fellelhető Scarabeot egy szigetszentmiklósi embertől, aki robogók behozatalával (is) keresi kenyerét. Mondhatnánk, hogy nepper, de mivel ez egy elég negatív kicsengésű szó, nem használnám. Korrekt figura, vennék tőle másodszor is.

Egy akku, két gumi, egy garnitúra fékbetét szükséges hozzá, no meg egy sisak - és egész korrekt közlekedési eszköz lesz belőle. Szerencsére fekete, így nem annyira trendi csajos robogó, mint a színes társai. Az egyetlen homoerotikus beütés a frontlemezen lévő rózsaszín copfos kutyalány-matrica, ezt a megörökítés után nagyon gyorsan eltávolítottam.

Tomnemtomnak hála sisakom már van kölcsön, amíg megfelelő sajátot nem találok. Szerencsére a nem kicsi fejem elfér benne, szemüveggel együtt. Viszont, az őszi időjárásra tekintettel hozzá is kell öltözni, ettől meg úgy nézek ki, mintha épp most indulnék tömegoszlatni az Oktogonra.

 Már megkapta az új akkut, a két gumit. A régi abroncsok elég viccesek voltak, "Sport Slick" mintázattal - most klasszikus Simson-gumikat kapott, ezzel szinte hóban is közlekedhetnék :) Hétfőn megvan a fékbetét, lassan összeáll. Ízirájder, öcsém, ízirájder.

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr15684924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sheriff 2008.09.27. 22:54:57

Te nagyon nem normális! :)

Én 2 évig nyomtam a Trabant előtt Érd-Csepel távolságot, hóban, -20 fokban, napsütésben, viharban. Kicsit kattog a térdem, de már megolajoztam.
Tudom lassú a CD-m. :)
Én simán rámentem az M0-ra, bár volt egyszer olyan oldalszél, hogy eggyenes vonalon közlekedttem a Nagy Duna hídon és 45 fokos szögben be kellett dönteni a robogót. :)

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.09.28. 08:34:08

Szoknya! Vegyél szoknyát! Párizsban (meg gondolom mindenfelé máshol is) a hűvösebb idő beálltával a robogósok/motorosok felcsatolnak egy műbőr készséget a paripára, ami gyakorlatilag csak a felsőtestüket hagyja szabadon. Természetesen a lábadat le tudod rakni, alulról nyitott a rendszer, csak az anyag súlya többé-kevésbé zárva tartja. Innentől kezdve nem ázik szarrá a cipőd, a nadrágod, felfogja a menetszelet, meg még némi hő alá is reked, és bár személyesen nem próbáltam, el tudom képzelni, mekkora komfort-növekedés.
Városközi távok lekűzdésével csak az a baj, hogy a robogó oda túl lassú, folyton előzgetni fognak -szóval csak okosanügyesen.

gyurcsanytakarodj · http://asfasdfasdfadf 2008.09.28. 09:53:10

Zsír! Már csak Talmácsis matrica kell rá :D
Én egy Honda Tactot nyúzok lassan 10 éve, hihetetlen igénytelen jószág. Azon is még a gyári "Sport Slick" gumik vannak.
Kár hogy két év múlva rendszámoztatni kell, mert akkor megy egyenesen a bontóba :(

gyurcsanytakarodj · http://asfasdfasdfadf 2008.09.28. 09:56:22

Ja! 2 ütemű-e?
Akkor menő ha nincs két egyforma ütem :D

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.28. 10:20:36

Természetesen Zweitakt - a négyütem a sátán műve :)))

streetsta:
Gondokodom valami megoldáson, bár hóviharban valszeg autóval megyek majd :)

rognork 2008.09.28. 12:29:41

lemaradt a seggéről a műa pizzásdoboz...

feketenap 2008.09.28. 12:45:58

Javaslok még kesztyűt, zárt sisakot, meg korrekt ruhát, ha egész télen ezzel akarsz járni.
Ja, meg jégkémeket! :-)

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.28. 12:58:26

rognork:
Megnéztem, a sisaktartóba sajnos csak egy gyerekmenü fér :)

feketenap:
Kesztyű van, kifogástalan, tenyérbetétes, bár nem motoroskesztyű. Autóba vettem vezetni, fergeteg jó. Zárt sisakot nem akarok, mert azt télen simán belehelem. Nagyon kemény időben úgyis autóval megyek.

Tündér 2008.09.28. 13:55:19

Én meg majd veszek neked rheumakrémet vagy mit

-DR!FT3R- 2008.09.28. 22:11:18

Prokee! A bukós képeden tiszta Űrgolyhók vagy! :D

www.youtube.com/watch?v=jiaQb66VTfQ

Tündér, a raumatikás hátra pedig zsákuzi kell :D

napirajz.hu/archives/2008/06/17/ZSAK/#comments

Tommi 2008.09.29. 14:17:56

és melyik része lesz narancssárga?

Bachman 2008.09.30. 09:52:44

prokee, hol találom a nézettségi nyertes videót? Többször is szerepelsz benne, mindig más helyzetben/ruhában de alapvetően a csajozós, félbevágott trabantról szól. Feltúrtam az egész netet de egyszerűen nem találom... :(

Ha jól emlékszem, ez a mondat is szerepel benne: Kicsit furán megy. Ha jobbra tekered jobbra megy, ha balra, akkor is jobbra.

Előre is!

Bachman 2008.09.30. 11:06:14

Köszi! Állat egy videó! :D

henti 2008.09.30. 20:13:18

Fiam!
Végre megjött az eszed, na nem a motorzásra gondolok!!!!!!

Loloke 2008.10.06. 09:53:35

Kiraly gep, nekem is van egy ilyen, bordoban. Egy olaszhoz kepest egesz megbizhato, nem tul rigolyas. Ami (az enyemnek legalabbis biztosan) suru hibaja, az a feklampakapcsolo elromlasa, legalabb 6db-ot csereltem mar belole :), illetve mivel nincs fenyszoroja, a tompitott meg kb egy gyertyaval vetekszik, nem celszeru vele varoson kivul kozlekedni sotetben, mert csunya meglepetesek lehetnek belole. :) Amugy grat hozza, jo valasztas volt.
süti beállítások módosítása