Tiszta szerencse, hogy nem csupán Autódoki nem vagyok, de Olajdoki sem.
Mert ha az lennék...
Kedves Olajdoki!
András vok a Mátra aljáról, azon szerencsések egyike,ki birtokolhat egy zsír Seat leon t, melyben 2200 km van már s pdtdi motor. Van szervíz mely feleslegesnek tartja a kb 3000 km ig történő olajcserét,ők azt mondják,h elég az előírt intervallumban majd,míg hallok olyan tanácsokat miszerint ne sajnáljam egy ilyen értékű autótól???!!! Mondhatni Tanácstalan vok,így Kérném az Ön tanácsát!
Köszönöm!
Sya András !
Oil Doc vok, 100hbattáról. Azon szerencsétlenek 1ike, aki olvasta a méled. Sztem egy kúl verdához kúl nyál kell. Aki ezt tagadja, az LOL. Vagy ROTFL. Vagy XD. Vagy BMX.
Arra figyelj jó, hogy 3K km sok. A gyár csak azért ad olyan long intervallumot időszakot, mert nem értenek hozzá. Lúzerek. LOL. Menj fel a stylingra, -re, ott a Fórumban megmondják a tutit a guruk. 1,5K-nál cserélj, és a gyári ajánlásnál jobbat tegyél bele, mert (mint mondtam már) kúl verdába kúl nyál jár.
A szervíz amúgyis átb*sz, írd is meg a Homárra gyorsan, hogy a rohadékok nem akartak levenni pénzzel. Menj inkább egy rendes, független szervízbe, épp tudok egyet 100hbattán, a garázsomban. Este 6-tól rendelek csak, stekklámpát hozz, mert az enyém pont kiégett. Van tuti olajam okosba, 12000/liter, de neked adok kedvezményt. A szervíz idejére térítésmentesen tudok biztosítani csereBMX-et.
Apropó, az igazi kúl srácok S347-nak írják, jó, ha tudod.