- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2008.08.29. 11:00

Olajdoki

Tiszta szerencse, hogy nem csupán Autódoki nem vagyok, de Olajdoki sem.

Mert ha az lennék...

Kedves Olajdoki!

András vok a Mátra aljáról, azon szerencsések egyike,ki birtokolhat egy zsír Seat leon t, melyben 2200 km van már s pdtdi motor. Van szervíz mely feleslegesnek tartja a kb 3000 km ig történő olajcserét,ők azt mondják,h elég az előírt intervallumban majd,míg hallok olyan tanácsokat miszerint ne sajnáljam egy ilyen értékű autótól???!!! Mondhatni Tanácstalan vok,így Kérném az Ön tanácsát!

Köszönöm!
 

Sya András !

Oil Doc vok, 100hbattáról. Azon szerencsétlenek 1ike, aki olvasta a méled. Sztem egy kúl verdához kúl nyál kell. Aki ezt tagadja, az LOL. Vagy ROTFL. Vagy XD. Vagy BMX.

Arra figyelj jó, hogy 3K km sok. A gyár csak azért ad olyan long intervallumot időszakot, mert nem értenek hozzá. Lúzerek. LOL. Menj fel a stylingra, -re, ott a Fórumban megmondják a tutit a guruk. 1,5K-nál cserélj, és a gyári ajánlásnál jobbat tegyél bele, mert (mint mondtam már) kúl verdába kúl nyál jár.

A szervíz amúgyis átb*sz, írd is meg a Homárra gyorsan, hogy a rohadékok nem akartak levenni pénzzel. Menj inkább egy rendes, független szervízbe, épp tudok egyet 100hbattán, a garázsomban. Este 6-tól rendelek csak, stekklámpát hozz, mert az enyém pont kiégett. Van tuti olajam okosba, 12000/liter, de neked adok kedvezményt. A szervíz idejére térítésmentesen tudok biztosítani csereBMX-et.

Apropó, az igazi kúl srácok S347-nak írják, jó, ha tudod.

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr58639054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hetfield 2008.08.29. 11:25:06

*urva jóóóóó :D

Hetfield 2008.08.29. 11:32:41

Jah és ezúton üzenem a Totalcar-nak, hogy kéretik Prokee-t felfogadni olajdoktornak, autódoktornak, gumidoktornak, hiteldoktornak!!! Ha ez nem valósul meg, akkor népszavazást kezdeményezünk!!! :)))

porsche 2008.08.29. 11:38:13

Szerintem itt az első olajcserére, és nem az intervallumra gondol a kedves levélíró.
Nálunk is minden új autót vásárlónak ajánlottuk/juk, hogy 3k-nál cseréljen olajat.

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.08.29. 11:41:48

porsche:
Pont annyi alappal, minthogy 500-anként cseréljen.
Nincs értelme.

Zsomatograf 2008.08.29. 12:55:32

Azért a hivatalos Olajdoki válasza se kezdődött rosszul:

"Kedves Zsírszerű Leon-tulajdonos!"

XD

sfdrake 2008.08.29. 14:07:59

első olajcserét én 1000 KM nél tudtam de a 3000 is oké de nem véletlenül adják ezt meg, egy kis hazsnálat után azért kell állitolag cserélni olajat mert ahogy bekopik a motor még egy kis fémforgács stb keletkezhet és ez ki is jön az olaj cserével, szóval ha 3000 -t mond neki a szerviz akkor neki 3000 nél kell az első csere és utána meg a 15 20 vagy 30 ezres zserviz intervallumot kell tartni amit előir a gyár

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.08.29. 14:27:49

"de nem véletlenül adják ezt meg"

Kicsoda ? Szomszéd, taxis, gépjárműoktató ?

Alig akad ma már olyan gyártó, aki 15.000 alatt olajat cseréltetne személyautón.

sfdrake 2008.08.29. 15:24:44

prokee

nem igaz hogy 15000 alatt nincs olaj csere, mondom én ugy tudom uj autoknál ezernél lecserélik, és utána kezdődik a 15-20-30 ezres szerviz intervallumos csere, DE első csere meg szokott lenni 1000 km környékén, legalább is pár ismerősömnek kellett 1000 nél cseréltetni akik uj autot vettek

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.08.29. 15:38:57

OK, akkor beszéljünk konkrétumokról, személyautók "idő előtti olajcseréje" a különböző márkáknál:

Suzukinál nem kell.
Kiánál nem kell.
Opelnél nem kell.
Mitsubishinél nem kell.
Chervroletnél nem kell.
Hyundainál nem kell.

Egyéb?

Az pedig, hogy "javasolt", nem érv. Naponta mosni is javasolt, meg reggel-délben-este felhívni a katasztrófavédelmet, nem történt-e atombaleset a környéken.

Az általam legtöbbször hallott megfogalmazás a "Nem árt, ha..." volt - ezzel nem is lehet vitatkozni.

rognork 2008.08.30. 20:18:10

nem forgatják meg a motorokat a gyárban? oszt jöhet a nullázás, szalon, stb.

A Sün 2008.09.01. 14:30:28

Huh, akkor én igen láma vagyok..
Amikor lepakolták a gépet, én rögtön cserével indítottam, pedig 32 miles volt benne. Viszont szalonban állt előtte legalább egy évig (kifutó modell).
Azzal magyarázom, hogy olajcsere elvileg 1 év, vagy 15 000 km, amelyik előbb jön. Mivel nem értek hozzá, ezért jobb a biztonság alapon lecseréltem. Honnan tudjam, hogy nem-e pimpósodott meg a motorban az olaj? Elvégre nem dobozában állt, hanem érintkezett a fémekkel.
1000 mérföldnél is cseréltem.

Igazából egy csere 2 tank benzin ára kb, az autó értékéhez képest elhanyagolható összeg. A környezetet talán nem terheltem meg annyira, hogy emiatt aggódnom kellene.

Mondjuk ha 120 hónapra, 0 önerővel vettem volna valamit úgy, hogy hóvégén csak zsíroskenyér, akkor én sem cseréltem volna.. szerencsére ez nem én vagyok.

Dugó 2008.09.01. 16:17:29

Audi,VW-nél asszem 2005-től 30.000km vagy 2 év az első olaj csere (Skodánál választható)... longlife-os...

Sam. Joe · http://www.matcboxmemories.hu 2008.09.03. 14:47:01

Nem rossz, nem rossz, de a harmadik bekezdésnél kiestél a stílusból! Meg amúgy sem voltál elég egyszerű...

Ha szabad, akkor egy átdolgozott verzió:

"Hy,

Oil Doc vok, 100hbattáról. 1 kawl arcok, aki csekkolta a méled. Sztem egy kúl verdához kúl nyál kell. Aki ezt tagadja, az n00b. Vagy BMX.

Arra figyúzz jó, hogy 3K km sok. A gyár csak azé ad olyan long időszakot, mert n00b. Lúzerek. LOL. Csekkold a stylingot, ott a fórumban megmondják a tutit az arcok. 1,5K-nál cserélj, és a jobbat nyomass bele, amit a n00b gyár mond. Kúl verdába kúl nyál megy, vágod?

A service meg átb*sz, írd is meg a Homárra gyorsan, hogy a rohadékok le akartak húzni! Csekkolj egy kawl, független servicét! A garagémban tok egy ilyet. Este 6-tól vok csak, stekklámpát hozz, mert az enyém nem yo. Van kawl oilom okosba, 12-ért, de ha kawl arc vagy, van rá sale! Míg gyógyítom, mehetsz egy kört a monci bájkommal, vágod?

A kawl arcok csak S347-nek callják, vágod?"

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.03. 15:36:52

Nem rossz, nem rossz, kis gyakorlás, és talán nekem is megy majd :)

Rocko- 2010.08.08. 22:37:09

Tiszta szerencse, hogy nem csupán Autódoki nem vagyok, de Olajdoki sem.

:)))))))))
süti beállítások módosítása