- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2008.06.08. 14:00

Na végre !

Kicsit el voltam tűnve. Az történt, hogy némi kobogozhatatlan kodek-probléma miatt úgy gondoltam, egyszerűbb lenne újrapakolni a gépet. Rossz döntés volt - több hetembe és vagy 30 installba tellett, amíg kiderült, hogy a masina úgy döntött, ezentúl jobbank látja, ha a szűz install után először a VGA-drivert kapja meg, és csak utána az alaplapét. Hülye dolog, de másképp egyszerűen nem működik semmi.

Így aztán heteket töltöttem el úgy, hogy vagy egyáltalán nem ment a gép (mert éppen a soron következő install volt), vagy ment, de kizárólag böngésző, mélek webes felületen, stb... Emiatt persze egy rakás dolog gyűlt a fényképezőgépen, kamerán, telefonon, amit feldolgozni nem sikerült.

Most viszont ömlesztem, a képek feléhez már nem emléxem, mit is akartam postolni. Most ideszórom ügyesen, aztán valamivel kommentálom őket - lehet kattintgatni, a legtöbb nagyobbra nyílik.

Golf II - "majdnem Trabant" alufelnivel:





Orr - intenzív igénybevétel

Céges nyílt hétvége volt nem olyan nagyon régen. Kicsit másképp zajlik, mint a legtöbb helyen. Nem szimplán arról van szó, hogy pogácsás tányérok kerülnek az asztalokra, és vasárnap is dolgoznak az értékesítők, hanem némi rendezvénnyel, látványossággal, sörsátorral, grilcsirkével körítve vendéül látja a cég az ügyfeleit.

Nos, idén az Orr lett az egyik látnivaló, leginkább kollégákat, de később néhány felbátorodott vendéget is megforgattam vele. Meglepetésképpen szombat délutánra beesett Jim, aki a hyperszimpatikus megszállott fejével elég komoly Enter-t nyomott a gépnek :)

Van / lesz video is, egyelőre besorolva az elmaradásaim közé, de egyszer az ügymenet odáig is :)

Vasárnap délelőt viszont kiderült, hogy az elmúlt évek csapatásai kissé megviselték a motort, és egy komolyabb padlógázas helybenforgás alatt megindult némi fémes csirr-csörr a motorból. Első hallásra egyértelmű volt, hogy valami szerteszaladt a motorban, bár arany kollégáim esküdtek arra, hogy csak a gyújtás álíltódott el... (???)


Kis bontás után egyértelművé vált, hogy finoman elcsúszott a dugattyú oldala, egyszerűen minden arrébköltözött egy emelettel. Vasárnap lévén nem tűnt egyszerűnek a megoldás, de szerencsére eszembe jutott, hogy a garázsban pihen a kétüteműm motorja, amelyben a főtengely szakadt össze, viszont szinte új henger-dugó páros tartozik hozzá.



Gyors körrel hoztam a cuccot, aznap még két kört futottunk délután.Mit mondjak, friss motorral még gyilkosabb. Akit érdekel, Alsóörsön megtapasztalhatja :)

Antigravitációs virágtartó

Ez csak szimplán tetszett:






Autósiskola

Először is, amit azonnal leszögeznék:

- Nem egy percre állt meg, míg a tanulók beszálltak, cseréltek, stb... Bankba mentem, előttem állt meg, én továbbmentem a körforgalomig, ott vissza, leparkoltam, bementem a bankba, ügyintéztem, kijöttem, és még ott állt.
- Volt parkolóhely, a túloldalon, én ott álltam meg, onnan fotóztam, és volt még sok üres hely.
- Nem a tanuló volt hülye, az oktató vezetett, és nem ült mellette senki, amikor megállt.



Sérülésmentes autó


Ügyfél kérdése az volt, vajon törött volt-e az autója. Elég gyorsan tudtunk válaszolni :)


Az a piros-fehér izé ugyanis egy gyári cikkszám-matrica, amit elfelejtettek levenni a cserélt alkatrészről...

Skoda-szervíz

Jagger kolléga unalmas szombat délelőttje...

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr69509217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása