Az úgy történt, hogy megjöttek az első Splash-ek. Rögtön utána tartott a cég egy nyitott hétvégét, bemutatandó az új autót. Ezt persze "meg kellett marketingelni", melynek többek között része volt egy riportszerűség a Rádió 6-ban.
Ehhez persze kellett valaki, aki beszélni is tud a gépről. Splash-es bejegyzésemnek persze híre ment a cégnél, és kitalálták arany értékesítő kollégák, hogy akkor majd én... Arra gondoltak, hogy bizonyára rendelkezem azzal a lexikális tudással, illetve megfelelő marketing-hanghordozással, ami ilyen esetben szükséges.
Hát, nem nagyon, de azért vállaltam, mert más nem. Kikocsiztam a rádió stúdiójába, és Bögös Sándorral - aki egyébként kellemesen autófüggő - beszélgettün egy kicsit, úgy bele a levegőbe, különösebb előzetes megbeszélés nélkül. Illetve, beszélgettük előtte, de leginkább az ő Polonez-es rallykalandjairól, meg az én Trabant-függőségemről. Splashről nem.
Ennek volt is némi hátránya, de a végleges verzióba szerencsére nem került bele a következő:
- ... a csomagtartó pedig mekkora is ?
- Figyelj, halvány lila gőzöm sincs...
- Akkor beszéljünk a motorokról !
Nos, akit meg érdekel a propaganda, és nem zavarja, hogy nem vettem a fáradtságot a cég kisípolására, az hajtás után meghallgathatja. Szerintem nem is lett olyan hűdegáz :)