- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2008.01.22. 20:09

Műfajt kellene váltanom...

Áhhh, mindig lecsúszom a mainstream divatról. Ez a blog is, hát... Fel kellene vennem a fikázós stílust, sokkal trendibb dolog manapság. Hasogatom kicsit a szőrszálakat, összeszedek pár iszonyatosan öntudatos olvasói levelet, meg kiteszek két linket a fogyasztóvédelemhez, és enyém a világ...

Nézzük csak:

TT :: bajmegelőzés időben

Tesco Termékek. Örök klasszikus, kifogyhatatlan tárháza a kákán csomót keresésnek. Nem védem a Tescot, a low-budget anyagbeszerzés, a saját márkák, az alulmotivált (és valljuk be, jórészt elég alulművelt és egysejtű-jellegű) legénység rendesen magában hordozza a hibalehetőséget. Persze azzal is tisztában kell lenni, hogy (jó esetben) sok pénzért minőséget kapunk, kevésért kevésbé minőséget, inggombért és gyöngykavicsért meg sz*rt. Én is járok Tescóba, de meg is nézem, mit veszek meg. Tesco-gazdaságos toalettpapírt esetleg igen, maximum kipirosodik tőle az ánuszrózsám. Kék csíkos zselét nem, mert netán kihullik a hajam. Ugyanilyen májkrémet nem, mert esetleg van benne némi krokodilfej-darálék, csigaszem, ebihalfilé.
Ha meg egyébként rendszeresen Tesco-ban vásárolok, megveszek mindent, ami akciós, nem tűnik fel, hogy 22 forintért adnak valamit, ami mindenhol máshol 320, akkor csendben maradok - nem hirdetem, mekkora lúzer vagyok.
Ja, és semmiképpen sem égetem magam hibás helyesírással, elgépeléssel megírt, csomagoláson lévő elírással görcsölő posttal...

Autós átverések

Öntudatos fogyasztók fóruma. Lehet levelet írni, ha valaki elég hülye volt, hogy látatlanban autót vett, nem nézte meg a zöldkártyát, forgalmit, biztosítást, vagy mondjuk van-e rajta rendszám, benne motor...
A márkaszervíz egy büdös lenyúlós brigád, a garázs-szervíz töketlen és nem ért a dolgához (plusz lenyúl!).
A kereskedőtől megveszem a szervízkönyves autót, szervízkönyv nélkül, aztán írok egy postot, mekkora balek vagyok.
"Gondoltam bízhatok anyukám ítélőképességében és anélkül, hogy láttam volna az autót aláírtam a papírokat"

Asszem írok én is egyet. Novemberben vettem egy Trabant 1.1-et egy márkakereskedésben, 82000 km-rel, és bár a 100.000 km-t nem tette meg, nem tájékoztattak róla, hogy már nem garanciális, mert elmúlt 3 éves :)

A BKV Figyelőn és a Megint Állunk Vazze-n is egyre több a fikapost... Barátnőm már majdnem lyukasztott, csak még ment öt megállót, de már tényleg gondolkodott rajta, hogy esetleg előveszi a jegyét... Csak mentem, udvarisan odaszóltam, hogy "kisköcsög, faszér nem mész arrébb", ez meg arrogánsan leugatott, hogy "asszonyom, a jegyét legyen kedves"...

Áhhh, nem nekem való ez a világ...

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr89307740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.01.23. 12:20:54

nem kell prokee, csak maradjon minden a régiben.
éppen azért szaródik el minden, mert változik.

Tommi 2008.01.23. 16:44:34

És arról az 1.1-esről hol a kép???
süti beállítások módosítása