- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2008.01.21. 17:55

Női dolgok

Azt olvasom nef... nefelejtsem el, hogy hol : aktuális körkérdés: ki mit hord a táskában.

Remélem, nem okozok nagy meglepetést azzal hogy nekem nincs ridim. Viszont három dolog eszembe jutott erről:

- Miért ennyire misztikus dolog a női retikül (ridikül? Azt sem tudom, mi a helyes forma) ??? Kicsit olyan ez számomra, mint a magfúzió, az éjszakai irodatakarítás, vagy az emberi szervezetben sértetlenül áthaladó kukoricaszem. Tudom, látom, de nem értem. Olaszországi nyaralásunk alatt a nyugdíjascsoport napi időtöltése volt a ridivásárlás

- Nem hiszem, hogy a női táskák belsejében a klasszikus fizikából ismert háromdimenziós tér van. Láttam már néhány, fullra kiborított táskát, amelyből láthatóan nagyobb térfogatú rakomány került ki, mint a táska befogadó mérete. Egyszer magam számoltam meg 45 darab öngyújtót egy akkora táskából kiborítva, amely fele ekkora volt.

- Miért nem kérdezi meg soha senki a pasikat, mi van a zsebükben ??? Valószínűleg valamivel hétköznapibb lista lenne belőle, de próbáljuk meg !

(Tudni kell, hétköznapokon egy raktároshoz illő ezerzsebű "desszantos" nadrágot hordok. Meglehetősen sok zsebe van, mindegyik nagyjából fix tartalommal)

Bal felül: kulcs, rajta lakás, garázs, egy Suzuki, három Trabant, plusz valami, amire nem emléxem, de fontos lehet. Összesen 20db. Kulcstartóból van a Suzukihoz céges, a Trabantokhoz odaillő. (24dkg)

Bal közép: brifkó, benne összes igazolvány (kivéve útlevél), céges és privát névjegykártya, Tempo- és bankkártya. Néha pénz is.

Bal lent: általában üres, ideiglenes puffer arra az esetre, ha veszek tartalék-cigit.

Jobb fent: céges kulcsok, szám szerint 17. Nem sorolom, mert néhány darabról nem tudom, hová való :)

Jobb közép: telefonok, egy céges, egy privát

Jobb lent: cigi, gyújtó (általában 2db)

Ennyi. Farzseb üres.

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr59306129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nefi 2008.01.22. 12:51:33

ó, én táskát még soha nem vettem magamnak, mindig kaptam. én is olyan férfias tipus voltam: bele a zsebekbe mindent, csak aztán egyszer meg is szabadítottak a pénztárcámtól és a mobilomtól, így kénytelen voltam egy nagy fekete puttonyra áttérni. viszont, ha jól megfigyeled, ez a két dolog nem is volt megtalálható a táskában lévő dolgok között... azóta is a zsebemben hordom, ha egy mód van rá. :D:D

egy pasi bal oldali zsebe meg a farkával legyen teli, én azt mondom. :D:D

prokee · http://www.prokee.hu 2008.01.22. 12:53:41

Azért ott hordom a kulcsot, hogy ne tűnjön olyan üresnek :D

nefi 2008.01.22. 13:01:53

jah, a fotósoppos dologba azért nem merültem még bele, mert szarrá ment a gépem. :S
most telepítgetek, de nagyon nem akar menni...

prokee · http://www.prokee.hu 2008.01.22. 13:42:35

Hagyd a francba, XP meg fotóbolt, és hajrá - a többi ráér :)

cifcu · http://www.cifcu.blogol.hu 2008.01.22. 16:43:41

az én ridikülöm valóban nem misztikus, de láttam én már érdekes dolgokat női táskák mélyén :) viszont sajna a tippem nem jött be, mert döglött ló egyik felkért körjátékosoméban sem volt, legalábbis nem vallották be ;)

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.01.22. 17:57:05

Lehet, hogy alapvetően rossz volt a feltett kérdés.
Javaslom:

Mi volt a legextrémebb dolog, amit női táskában láttál ?

:)

nefi 2008.01.22. 21:20:28

én egy ideig hordtam magammal a csiklóvibrátoromat is. a lóról jutott eszembe. nem feltétlenül a szolgáltatás végett, hanem mert édibédi volt: rózsaszín és delfines volt a feje. mindenkinek mutogattam, azért hordtam. aztán kiment a divatból ez is... :D

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.01.22. 21:56:03

Oooooh, köszönjük, hogy megosztottad velünk ezt az értékes információt :)

Mondjuk, extrémnek nem extrém egy női táskában.
Az én zsebemben persze az lenne :)

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.01.22. 22:22:40

Az mekkora lesz, amikor a "dalmata pénisz" mellett a "delfines csiklóvibrátor" kifejezésre is engem dob majd ki a gugli elsőnek.
Drága anyukám meg egyszer csak bekötteti a netet, és magyarázkodhatok :):):)
süti beállítások módosítása