- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2007.11.16. 18:39

Gondolatok, sírkővel

Csak úgy eszembe jutott pár dolog:

Sírkő-kiállítás...


Besz*rás. Ezt ma dobták be. Kissé közhelyszerű a morbid jelzőt használni a sírkőre, de a vicceset meg nem akarom.


Jó, értem, hogy ez is egyfajta üzleti vállalkozás. Nyilván be kell mutatni a terméket a potenciális leendő ügyfeleknek. Azt is értem, hogy ez az, amire előbb-utóbb mindenkinek szüksége lesz, bár paradox módon normális esetben ezt az ember sosem magának választja ki. Mondhatni, ajándékba kapja.

Na de mégis ! Mi a célja a kiállításnak, és főleg mi a célja a kiállítási kedvezménynek ?

Elképzeltem a helyzetet, amint Tündéremmel kézenfogva kisétálunk körülnézni.

- Nézd, kicsim, ez milyen gyönyörű ! Nekem ez kell !
- Ne hülyéskedj, ezt most nem engedhetjük meg magunknak. Jön a karácsony, anyukádék is jönnek át 25-26-ra. Szilveszterre el akartunk menni pihenni valahová, honnan vegyek most elő 350.000 forintot ?
- Nézd meg, most akciós, csak 200.000, és jár hozzá egy másik ajándékba. Egyet fizet, kettőtt kap, plusz ingyen házhoz viszik. Legalább nem nekünk kell felvinni a másodikra !
- Jó, de hová tesszük a lakótelepen ? A gardróbba nem fér.
- Ugyanmár, kivisszük Tesómhoz a franciaágyat, annak a helyére elfér egymás mellé tolva. Úgyis fáj a derekam, nem bírom a puha ágybetétet.
- Nem jó, a fejrész nem fér oda az olvasólámpáktól.
- Majd leszereled. Úgysem kell, majd gyújtunk mécsest.
- Hát jó, de akkor várj, felhívom a nagyit is, hátha neki is kell. Van most ez a régi, szépia-színű, már lánykorában is ilyet akart, de a háború óta nem kapni.
- Hívd, de akkor szerezni kell valami autót is. A Swiftbe nem fér be, tetőcsomit meg nem hoztam. Az ingyen házhozszállítás csak párosával jár.
- Ok, akkor megkérdem, a nagypapáét nem akarja-e lecserélni. Legalább egyforma lesz.
-Nem is hülyeség. Csörögd fel, én megyek, addig lefoglalom...


Asszem kimegyek, megnézem, ki az, aki elmegy egy sírkő-kiállításra...



Édesség


Kedvesem húslevest, túrógombócot tervezett ma vacsorára, nagyjából ebben a sorrendben. Én persze, akár a gyöngytyúk és a takony közös történetében írva vagyon, azonnal rábuktam az utóbbira, mondván, ha marad még hely, jöhet a húsleves is.
Ennek ő nem nagyon örült, mondván, olyan vagyok, mint a rossz gyerek.
Mire én:
- Gyerekként drága Anyukám ugyanezt mondta. Ragaszkodott hozzá, hogy először a "rendes" étel, utána a nasi - és ezt be is tartatta velem. Azóta viszont sokkal erősebb vagyok - szóval ide a túrógombócot ! :)



Szintén kajáról:



Idén augusztusban, ahogy már írtam párszor (de még nem emlékeztem meg róla) Nyíregyházán jártunk, a KGST-partyn. A Pócsi testvérek vendégül láttak (ezúton is köszönet) szombaton és vasárnap is, ez persze azzal járt, hogy szombat este valamit vacsoráznunk kellett. A rendezvény és némi pakolás után lendületet vettünk a helyi Tesco felé, merthogy az volt nyitva éjjel fél délben.

Körkérdés, mit együnk könnyen, gyorsan. Feldobtam a félkész tortellini, ravioli szavakat, emlegettem holmi sajtszószt. Nem feltétlen a gasztronómiai víziók miatt, de a többiek bólintottak, mégis jobb, mint virslizni. Ráadásul majdnem olyan gyors.

Persze bejártuk az eladótér élelmiszer-ügyben szóba jöhető teljes területét, de nem jártunk sikerrel. Ismét megpróbáltuk, kudarc.

Én persze eldöntöttem, tortellini és/vagy ravioli nélkül ki nem megyek, kerestem egy pirospólós helybéli melóst, és előadtam kérésem. Kis homlokráncolás után, de egy szó nélkül emberünk elindult a zoknik és alsóneműk felé. Mit tehettem, követtem, bár kissé elbizonytalanodtam, talán nem értette 100%-osan a kérdést.

A zoknikon keresztülvágtunk, futólag érintettük a női ruhákat, itt már erősen gyanakodtam. A női ruháktól a síruházatig mentünk (szezonáru augusztusban???), majd ott egy éles kanyarral kiszöktünk az eladótér szélére, és emberünk büszkén állt meg az áruház legeldugottabb hűtőpultja mögött, amelyben egy valóságos tortellini-édenkert fogadott, a létező legszélesebb tortellini-választékkal. Szinte hallani véltem a Tádádádáááááááááááámmmm! hangot, segítőm csillogó tekintetében pedig látszott a büszkeség: Igen, van tortellinink !

Mit mondjak, soha életemben nem vásároltam még ruhaosztályon, (kis túlzással) zoknik közül kaját, de egyszer ezen is túl kell esni. Csattanó nincs, egyébként finom volt, jól laktunk.



Ezt meg a Kocsmából:


Bemegy a kocsmába Móricka, Pistike, a skót , a székely, ,a zsidó, a cigány, az angol, a francia, az aranyhal, a kisegér, a nyuszika, a medve, a farkas, a róka, az agresszív kismalac, két rendőr és egy szőke nő. Méregeti őket a csapos egy ideig,majd megszólal:
- Mi ez ,valami vicc?!?



Dominó:


Ezt meg a mai Aktívból Találkozásokból (mi a címe ennek a hülyeségnek, ami a Híradó után van az RTL-en, amiben elmondják a választ, rögtön utána a kérdést, és emeltdíjjal meg lehet válaszolni, és nyerthetsz inggombot meg kagylóhéjat ??? ) a végére:

"Ma este fél kilenckor lesz a Dominó-Nap !"

A rosszabb, hogy 5-10 perc, és itt a Karácsony is :)

Update:
Tündérem szerint a Reflektor lehetett, István Dániellel.

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr64228085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grisa 2007.11.18. 19:44:31

Nem bírom ki, csak hozzá kell szóljak.
Sírkő. Lehet, hogy egyedül maradok ezzel a véleményemmel, de nekem visszataszító az, hogy mostanában a sírkő oldalán ott a vignetta, hogy milyen kft készítette. A sírkövön szerintem nincs másnak helye, csak a halott emlékének! A sírkövön ne legyen reklám! A következő lépés az, hogy havidíjért coca-cola felirat lesz rajta, vagy kedvezményesen adják a követ, ha reklámokat helyezhetnek el rajta? :S A másik, szintén idevágó. Idén halottaknapján láttam először, de ismerőseim szerint máshol már előbb felütötte a fejét a dolog. Halottak napjának estéjén a temető kapujában sült gesztenyét árulnak. Hallomásból tudom, hogy máshol kürtőskalácsot is, de végülis lényegtelen, hogy mit. A koszorú meg mécses még oké, de... legközelebb kakasos nyalóka is lesz, és úgy emlékezhet az ember elhunyt rokonaira, hogy közben szotyihéjat köpköd a sírjukra. Esetleg még fekete konfettit lehetne árulni...
De biztos bennem van a hiba, mert mások még vettek is tőle gesztenyét...

Grisa 2007.11.18. 19:48:00

Ja, túrógombóc! A legkedvesebb ételem! De anyám nem édesre szokta csinálni, az övében semmi cukor nincs, hanem sózva van, és úgy esszük forrón, jó hideg tejföllel! Én így jobban is szeretem mint édesen, bár úgy se rossz...

A levesről meg az a véleményem, hogy arra jó, hogy a normális kaja előtt megtöltse az ember hasát, hogy ne tudjon annyit enni... :S Bár... Egy jó kis májgombócleves... :)

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.11.18. 19:48:11

Mióta politikai rendezvényekre kék LED-es, Nagy-Magyarországos kitűzőket visznek árulni, (és ezt meg is veszik), semmin sem csodálkozom :(
Saját szememmel láttam (bár nem a rendezvényre mentem, politika távol áll tőlem), mint ahogyan a csepeli gyermeknapon árult f*sz alakú nyalókát is, meg azt az idióta szülőr, aki meg is vette a kislányának.

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.11.18. 19:49:01

Azért édesanyám húslevese elsőrangú, ha nálunk ebédelünk, ritkán fér mellé második bármiből :D
süti beállítások módosítása