Az orr nagyjavításon van...
Nagykarácsonyban kicsit megnyígattuk. Első lendülettel darabokra szakadt a kuplungtárcsa (helyszínen cseréltük, ezúton is kösz, Tibke!), majd elszakadt a hátsó váltóbak, végül beállt a differenciálmű.
Mivel harmadik éve ütjük-vágjuk szegényt, arra gondoltunk, hogy kicsit összerázzuk.
Még a hét végén kihajítottam belőle a motort, illetve lebontottam pár apróságot. Ma viszont CIX-Laca segítségével kikaptuk a váltót, és szét is szedtem, lássuk, mi is a gond...
(CIX-Laca fotóival illusztrálva)
Valahogy így fest a diffi egyik fele...
...így meg a másik. Ez a szerkezet engedi különböző fordulatszámmal forogni a két oldali kereket. Igen nagy szükség van rá, hiszen kanyarban a külső kerék nagyobb utat fut be, mint a belső.
A problémát az okozta, hogy az első képen látható tengely, amin a két kisfogaskerék van, kissé berágódott.
Nagyjából ennyire...
Kicsit anyaghiányos. Nagy valószínűséggel a fokozott igénybevétel mellett az is betett neki, hogy kábé
Itt látható nagyjából, mennyire kopott meg a tengely a fogaskerék átmérőjéhez képest :)