- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2006.10.23. 16:41

Kirándulás

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 09. 02-án átmásolva a blog.hu-ra)

Hónapok óta nem volt egy hétvégém, amikor nem kellett volna dolgozni. Most viszont még szabit is vettem ki, hogy megnyújtsam a hosszú hétvégét, ezért Tündéremmel elhatároztuk, hogy elkuppogunk valahová négy napra, nagy semmittevésre.
Persze nem jött össze, az elfogadható szállások 110%-ban foglaltak.

Sebaj, autóra fel, megyünk kirándulni.

Régi szerelmem a Mátra, gyermekkorom SZOT-, majd később Honvéd-üdülős kalandjai mély nyomot hagytak bennem, evidens volt, hogy csapassunk fel.

Kevéssel dél előtt értünk be Mátrafüredre, egy főút melletti étteremben ebédeltünk meg (b*sszus, de telezabáltam magam :) ). Ezután megcéloztuk a Sástói kilátót.

Vicces kis emelvény, 50 méter vas, ha a szél fúj, tutin mozog a teteje :)

Itt egy kis video arról, ahogy mozog az építmény :

Elég jól festett az őszi Mátra a magasból !

A kilátó után körbesétáltuk a csónakázótavat, elég nyugodt hely :)

Rockerek az erdőszélen,
Jó zene az Iron Maiden :)))))))))))

Sástó után irány Kékestető. Egy pillanatra leültem az emlékkőre, addig is én voltam Magyarország legmagasabb embere :)

A kilátó elég érdekesen festett, a teteje elveszett a felhőkben. Gondoltuk, akkor felmegyünk :)

Túl messzire nem láttunk, de b*romira jól nézett ki :)

Kékestetőről lefelé:

Nem mellesleg Recsk felé jöttünk haza. 8-10 évvel ezelőtt nem keveset jártam oda nyaranta, egy öreg malomban laktunk, és tekintélyes mennyiségű mátrai borból (jórészt verpeléti muskotályból) és Csevice-vízből készült fröccsöt fogyasztottunk el.

Első alkalommal, amikor ott nyaraltunk, megmásztuk a hegyet, és megkerestük a volt recski kényszermunkatábor helyét - aztán vagy négy éven keresztül újra és újra felmentünk.

Most, nagyjából 10 év után kedvesemmel ismét ott jártunk - egyébként teljesen véletlen, hogy éppen okt.23 előtt egy nappal, ne tessék politikai összefüggéseket keresni !

Mit mondjak, borzalmasan csalódtam. Annyira, hogy fotózni sem volt kedvem.

A mai napra való tekintettel most nem kezdek el fikázni, majd holnap. Addig is, akit érdekel:

Nyugati Hírlevél elektronikus újság a Recski Kényszermunkatáborról (2001.12.01)

gondola.hu cikke és képei

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.