- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2006.09.27. 19:59

Oly régen írtam...

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 09. 02-án átmásolva a blog.hu-ra)

Leltár, informatikai fejlesztés, miegymás, kicsit kókadtabb vagyok mostanában a szokásosnál - ezért tűntem el az utóbbi időben.
Ráadásul még nincs vége, nagyjából hétfőn derül ki, fogok-e még szívni, vagy sem.

Mindenesetre ma megint felszívtam magam, bevillantak a nyári fűtésfelújítás képei.
(Bővebben itt...)

Arról nem írtam, hogy megjött a válasz a jegyzőtől is, udvarias, korrekt hangvételű levél, nagyjából arról szól, hogy parkoljak máshol. Mellette persze a Szákom válasza, miszerint hazudok, de legalábbis valamit nagyon félreértettem, hiszen tulajdonképpen én nem is akartam kiállni az autóval. Jellemző módon a leginkább kifogásolt dolog a "kitenderezte" kifejezés volt, felhívták a figyelmemet arra, hogy "nyílt közbeszerzési eljárást hirdettek", és az nem azonos a "kitenderezéssel". OK, akkor most korrigáltam.

A fűtésfelujjazás egyébként befejeződött, elvonultak a kivitelezők, undorító mocskos disznóólat hagyva maguk után. Annyira Albánia-jellegű lett a parkoló, hogy egyik este hazaérkezve egyszerűen nem volt erőm leparkolni, inkább kedvesemmel feltakarítottuk az egész placcot. Igen, értsd: felsöpörtünk. Tudom, hülyén hangzik, de muszáj volt megtenni, úgy festett az egész, mint a kujbisevi Nagyja Tyereskova Traktorgyár, amit 1990-ben elhagyott a munkássereg, és az elmúlt 16 évben csak az objektumőrök járnak be bontott téglát és színesfémet lopni. Én meg nem szeretek olyan helyen lakni, ami egy nyomortanya hangulatát idézi.

Két napig jóérzéssel landoltam, aztán érkezett egy konténer. Mint kiderült, egy Autista Oktatási Központ épül itt az utca végében. Nem akarok nagyon intoleránsnak látszani, de aki ide álmodta meg, azt sokáig botoznám. Így sem lehet reggelente megmozdulni az utcában, hiszen az oviba a két saroknyira lévő gyereket is kocsival hozzák, nemtom, mi lesz itt, ha beindul a nagyüzem.

A konténer mellé persze érkeztek melósok is, azóta ismét szemétdomb lett a parkolóból, plusz teherautók egymás hegyén-hátán. Volt már olyan reggel, amikor 10 percig kerestem a Toyota Hiace gazdáját, aki sikeresen mögém parkolt be (persze nem értette, mi a problémám!), aztán még 15 percet álltam, mert egy böszme nagy Tatra billencs tolatott be a 2.5m saját szélességével a kétoldalt autókkal szegélyezett, egyébként 2.6m széles utcába...


Valahogy így nézett ki a nyáron a parkoló

Ma meg fotóztam. Jelzem, a képek este 6-kor készültek, sötét is volt, meg por, de nagyjából kivehető, hogy beb*sztak egy tárolókonténert, egy hulladékkonténert, meg van itt néhány tehergk. ügyesen leparkolva...











A hatodik képen ott pislog a platós gép sofőrje is. Csodálkozott, mit fotózok, nem mentem csinnbe, csak megjegyeztem, milyen egyszerű mostanában leparkolni, meg reggel elindulni. A reakcióból ítélve nem hiszem, hogy megértette, mi is a gondom...

Na mindegy, ezt most ki kellett írnom magamból - megyek vissza a cikkszámok világába :)

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr86155521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása