- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2006.07.05. 20:23

Ügyfélkapcsolatok...

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.24-én átmásolva a blog.hu-ra)

Néhány apró, egymástól független kalandozás az életben, a közös (vagy éppen cseppet sem közös)vonás csupán az ügyfélkezelés mibenléte...

1. Árokásás, fűtésfelujjazás

Kéremszépen, az autó ugyan kiszabadult, de egyelőre sem a cégtől, sem a jegyzőtől válasz egy gramm sem.
Viszont az önkormányzás, ha lassan, csikorogva is, de működik valahol a háttérben, csendes zúgással, ui. a SZÁKOM Kft (aki nem ismerős erre, annak jelzem: a helyi, városi, technikai mindenes) hírét vette valamiképpen a zúgolódásomnak, és ezt kaptam emailban:

"Tisztelt Lakó!
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy Önt kellemetlenség érte tárgyi projekt kapcsán, amivel kapcsolatban a város Jegyzőjén keresztül kap tájékoztatást, mivel neki küldte bejelentését.
Tájékoztatom, hogy Százhalombattán a teljes távfűtési rendszer üzemeltetője a Szákom Kft, így az azokkal kapcsolatos beruházások is oda tartoznak.
Kérem Önt, hogy a jövőben bármely hasonló, vagy kapcsolatos problémáját a Szákom Kft. alább felsorolt dolgozóinak jelentse be a gyorsabb, hatékonyabb ügyintézés érdekében:
- X.Y részlegvezető T.:06/XX XXXXXXX
- X.Y közmű főmérnök T.:06/XX XXXXXXX
- állandó diszpécserszolgálat: T.: 06/XX XXXXXX

Üdvözlettel: X.Y közmű főmérnök


Respect, ez egy korrekt hozzáállás, köszönöm !

2. Kötelező Gépjármű FelelősségBiztosítás

Történt ugye tavaly február magasságában, hogy bevásároltam egy Swiftet. Hirtelen megkerestem a "gazdaságos" biztosítók közül a legközelebbit, így lett KÖBE-s kötelezőm.
Persze, sok rémtörténetet hallok innen is, onnan is, erre most ne térjünk ki. Legyen elég annyi, hogy hosszú évek óta fut nálam egy-egy KÖBE kötelező, a frissen vásárolt autóim első biztosítását szinte minden esetben náluk kötöttem. Nem volt velük soha gondom, ügyintézésben csak rugalmasságot és korrektséget észleltem. Igaz, nem is szokásom megtörni mások autóját, állítólag ilyenkor van a nagy gáz :)

Jelen sztori viszont nem róluk szól, ui. tavaly novemberben a Netrisk
segítségével átkötöttem a
K&H Biztosító Rt.-hez. Meglehetősen csábos volt a tarifa, de nem ez volt az egyedüli döntő érv, volt ugyanis alacsonyabb. Azért döntöttem mellettük, mert -gondoltam- a nagy cég, nagy név valamilyen szinten minőséget hordoz és követel meg önmagától.
Nem akarok részletekbe bocsájtkozni arról, hogyan és miképpen lehet, hogy -bár soha saját hibás balesetem, koccanásom nem volt- még mindig csak B2-nél tartottam tavaly év végén, ez ugyanis nem a K&H sara, más biztosítók felületességén múlt.
Mindenesetre, mivel az év végi átkötésig sem volt ok arra, hogy lefelé ugorjak a Bonus/Malus létrán, a biztosítást úgy kötöttem meg, hogy feltételeztük az idei B3 besorolást. Így a Swiftre 5274 forint negyedéves díj jött ki, erről kaptam is csekket, be is fizettem. Megjegyzem, kicsi autó, B3, és vidéki lakhely, 31 évvel, szóval ne tessék irigykedni a tarifa miatt :)
Második negyedévre már A0 besorolásról szólt a fáma, és 6207 forintról, persze mellette a másik csekk, amin az első negyedév különbözetét kellett volna befizetnem. Rengeteg sikertelen telefonálás és konstans elérhetetlen ügyfélszolgálat után érkezett egy levél, miszerint a bónuszigazolásomat nem fogadják el. Igazából a levél hangvételével volt a gondom, nagyjából úgy hangzott, mintha feltételeznék rólam, hogy adott Bónuszigazolást több helyen akarnám felhasználni (ami persze nem igaz, és nem is volt semmilyen alapjuk ezt gondolni).
Nosza, e-mailt ragadtam, és meglehetősen keresetlen szavakkal ecseteltem nekik, hogyan és miképpen kerülne át a B3 a Swiftre, mellékesen megadtam a telszámomat, ha bármi egyéb kérdésük van, szívesen segítek.
Másnap megcsörgetett egy ügyfélszolgálati vezető-szerűség, gyorsan, udvarisan leegyeztettük a teendőket, az általa javasolt módon eljuttattam hozzájuk az igazolás eredetijét, és ültem nyugodtan az erre használatos testrészemen.
Na, ehhez képest megjött a 3. negyedévi csekk, természetesen A0-ban, mellékelve az elmaradásról szóló csekk...
Ügyfélszolgálat természetesen elérhetetlen, mindkét cégnél, tehát ismét e-mail, most a Netrisknek és a Biztosítónak is, a fejleményekről majd beszámolok...

Ez is egyfajta ügyfélkezelés, kevésbé szimpatikus, mint a Szákom. Persze, érthető a különbség, hiszen a Szákomnak közvetlen nem vagyok ügyfele, ezért szerethetnek is, nem muszáj szénné szívatni. A Biztosító viszont belőlem (és belőletek!) él, rajtam keresi a tisztes, szerény nyereségét, ezzel feljogosítva érzi magát a tökönrúgásra...

3. Raiffeisen Bank

Sosem voltam igazi technokrata, persze ezt most a lehető legrosszabb helyen és módon hangsúlyozom :)
Mindenesetre el kell higyjétek, hogy sosem vágytam bankkártyára, ha rajtam múlna, most sem lenne, de jelenlegi munkahelyemen ez alapvető, ui. (ellentétben más cégekkel, akikről természetesen csak elméletben hallottam, távoli ismerősöktől, illetve a tévéből :) ) minden teljesen hivatalosan műxik, nincs svindli, nincs szürkejövedelem, stb.
Nos, amikor a cégcsoporthoz kerültem, egyszer csak lett egy bankkártyám, hozzá tartozó lakossági folyószámlával (vagy minek hívják), méghozzá a Raiffeisen Bank-nál.
E hónap végén viszont lejár a kártyám érvényessége, így levélben megkaptam az újat, a mellékelt értesítés szerint ezt aktiválhatom telefonos ügyfélszolgálat vagy internet-banking útján. Persze félreolvastam a levelet, és vártam a külön borítékban érkező PIN-kódomat. Mivel nem jött, felhívtam az ügyfélszolgálatot...
Áttekinthető menüből egy kattintással a megfelelő ügyfélszolgára bukkantam, aki mellesleg egy csörgésre felvette a telefont. Elmondtam a gondom, udvariasan tájékoztatott, hogy valószínűleg félreérthető volt a levél, elnézésem kéri, azonos kártya megújításánál marad a régi kód. Viszont ha már itt vagyok, adjam meg a megfelelő azonosítókat, és aktiválja is az újat.
Megtörtént. Segített, egy kicsivel tovább is ment, könnyen, gyorsan, udvariasan, profin.
Gratulálok, és köszönöm !

4. Tempo Egészségpénztár

Szintén a cégcsoport révén lettem Tempo-tag. Ez az a cég, amiről szinte semmit nem tudok elmondani. Tökéletesen könnyedén, egyszerűen, gyorsan, gördülékenyen használom a kártyámat, a mostanában igen aktuális fogászati kezelésem kifizetése gyakorlatilag egyetlen aláírással és a kártya lekérdezésével rendezve van, a Tempo a háttérban tökéletesen végzi a dolgát.
Asszem, ennek így kellene működnie máshol is...

5. Fogtündér Fogászati Rendelő

Tényleg csak messziről függ össze a fentiekkel, de mostanában elég jelentős szerepet játszik a napjaimban, mint nem sokkal feljebb említettem.
Sok környékbeli dícsérte őket, így kerültem oda. Nem kevés gond van a fogaimmal (én voltam az a klasszikus kisgyerek, aki anno elhitte, hogy reggel-este fogmosás Gabi fogkrémmel, és baj nem lehet - nem nyert az elképzelés!), ezért egy előzetes állapotfelmérés után nekiláttunk.
Eddigi fogászati emlékeim egy hihetetlenül agresszív, tompa és egyszerű lelkű SZTK-s dokinénihez, illetve a Szentkirályi utcai ügyelet futószalagon dolgozó henteseihez kötödtek. Ezt dr. Kecskeméti Beáta doktornő, illetve asszisztense és... izé... recepciósai, ezt nemtom, hogy hívják fogorvoséknál, szóval ők gyökeresen megváltoztatták. Túl vagyok két húzáson (az egyiket laikusként szájsebészeti esetnek gondoltam, ui. egy aprócska csonk maradt csupán), két tömésen, és egy fél gyökérkezelésen, és talán túlzásnak tűnik, de komolyan gondolom: szinte kellemes időtöltésnek ígérkezik minden egyes kezelés.
Legemlékezetesebb látogatásom alkalmával végigröhögtem a foghúzást, ui. a sarokban lévő TV-n éppen a Belga együttes Zsolti, a béka című klipje ment, és elég tréfásnak tűnt kipeckelt szájjal, lezsibbasztott arccal, radikális beavatkozás közben :) Asszem Beáta doktornőt kissé meg is haraptam, mentségemre legyen szólva, nem voltam a magam ura abban a helyzetben :)
Amiért pedig most írni akartam róluk, a rugalmasság. Tudni kell, hogy gyenge időkben is 2-3 hétre előre lehet időpontot kapni. Ez ambulány kezelés esetén elég durvának tűnik, de:
Szombaton Akaliból hazafelé az egyetlen problémás fogam, amit még nem kezeltünk, erősen sajogni kezdett. Nem szokott gondom lenni a fogfájással, az eddigi legdurvább gyulladásom is elmúlt egy óra alatt, a többivel meg simán tudok aludni - ez egyébként mázlinak mondható annak fényében, mennyire elhanyagoltam a fogaimat az utóbbi 20 évben. Ez viszont csúnyább volt az eddigieknél. Az idegek borzolása helyett legyen elég annyi, hogy szombat estétől hétfő hajnalig a hidegvizes csap alatt kuporogtam, és engedtem a vizet a fogamra, néhány tíz másodperces enyhülésért...
Hétfő reggel, lesz ami lesz alapon 7.45-kor megjelentem a 8-kor nyitó rendelőben, valamit ugyanis lépnem kellett. Beáta doktornő minden bosszankodás és fejcsóválás nélkül fogadott, azonnal szúrt, zsibbadás után hipp-hopp instant kezelésben részesített, és 8.45-re már bent voltam a munkahelyemen. Ma délelőtt visszamentem, megtörtént a gyökérkezelés, ezzel a foggal már csak egy végleges tömésért kell visszamennem.
Mindezt soron kívül, tolerálva igen zaklatott és lelakott állapotomat. Besorolt az egyébként igen zsúfolt előjegyzésbe, és profin, gyorsan kisegített a bajból.
Természetesen ez is pozitív példa akart lenni, így is lehet. Köszönöm.

A teljesség kedvéért, ha valaki kedvet kapott, és környékbeli, itt lehet őket megtalálni:
Fogtündér Fogászati Rendelő
(fogászat, szájsebészet, gyerekfogászat, fogszabályzás, parodontológia)
fogtunder@fibermail.hu
2440 Százhalombatta, Liszt Ferenc sétány 3.
Tel: 00-36-23-356-500
Fax: 00-36-23-356-500
Mobil: 00-36-70-2000-661
Tóth Marianna Dr.
Kecskeméti Beáta Dr.

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr46148224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása