- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2006.06.30. 20:39

Kijutottam !

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.23-án átmásolva a blog.hu-ra)

Kéremszépen, reggel palló volt a Grand Canyon felett...
Igaz, kiállni nem tudtam, mert a hídfőben álltak toleránsék a platóssal, keresztben. A parkoló (már ami maradt belőle) egyébként éppen töküres volt.

Este viszont, melóból landolva éltem az alkalommal, és kigurultam. A parkoló "árkon belüli" részét telirakták a kiszedett földdel, jobbnak láttam lépni, mielőtt betemetik a gépest. Nem mellesleg egyre gyanúsabb, hogy nem kézi erővel ráncigálták arrébb, ui. kicsit furán gurul a kicsike. Mindegy, ezzel már nem megyek le a hétvégén a veterán-találkozóra, ui még lemosni sem maradt időm, köszi !

Ja, cég nem válaszolt, jegyző nem válaszolt, tudom, én kapjam be...

Egyet tudok hozzátenni, ezt a képet, amit percekkel ezelőtt kaptam (kösz, Qgyi!):

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr80147283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása