- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2006.05.22. 20:19

Nem várt nehézségek...

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.22-én átmásolva a blog.hu-ra)

Az egy dolog, hogy most jöttem rá, hogy nem is volt kirakva a Lánglovagok linkje, és fél órája tologatom fel-le a Tűzoltóparancsnokságot, hogy egymás mellé kerüljenek.
Mindegy, megoldottam.
Átnéztem a listát, gondoltam a Kretén Magazint ellapozom a Tűzoltóparancsnokság mellől, nehogy valaki nem létező párhuzamokat vonjon, és megsértődjön.
Arrébbkattintottam, de így sem volt jó, mert a Motorosfutár mellé került (juteszembe, azt a linket is update-elni kellene, f*szér kell költözködni állandóan...), úgy sem az igazi.
Felraktam az Így Közlekedünk mellé, akkor meg a Legalja került a Motorosfutárhoz, közben a nagy rakosgatásban a Szánalmas.hu pedig lecsúszott a tűzoltókhoz...
Ilyen egy összeférhetetlen társaságot :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr39153312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása