Ha már sírtam az autók miatt, egy kis áttekintés...
ABO-932, Trabant 1.1 1990-ből. Nagyjából így festett, amikor még egyben volt:
Persze az "egyben" elég relatív. Szénné volt rohadva a küszöb, és méginkább a padlólemez. A hattyúnyakból, küszöbből több vödörnyi (!!!) nedves sarat szedtünk ki...
Aztán kissé elcsúszott a műtét, és ha már úgyis sokat áll, legyen valami extra is. Az alapgondolat a retrósítás lett, tehát az autónak a lehető leginkább úgy kell festenie, mint egy kétüteműnek. Ha elkészül, tulajdonképpen kizárólag a padlóváltó fog árulkodni...
Aztán ehhez jött még az ötlet, amit régóta dédelgetek - a padlótól nyíló csomagtérfedél. Ugye a Trabant elég nagy csomagtartóval rendelkezik, de igen kis likon kell a cuccot belepakolni. Ha viszont a hátfal helyett is ajtó van, akkor egész kényelmesen lehet rakodni...
Felkerült az autóra egy kombi hátfal, majd még ebből is kivágtuk a rendszám helyét. Így egy méretes nyílás keletkezett, már csak be kellett fedni valamivel.
Nagyjából ennyi a különbség a gyári és a vágott nyílás között.
Ide fog kerülni a rejtett tankolónyílás, ami eddig jobb hátul, a sárvédőn volt...
Valahogy így...
Ez pedig a csomagtérajtó zsanérja...
... és valahogy így fog nyílni.
Mellesleg nem is értem, miért nincs még készen. Tulajdonképpen a váltórudazatot és a kulisszát kellene még helyrerakni, a benzincsöveket behúzni, és a maradékot összelapátolni.
Asszem bele kellene húzni :)