Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2006.03.20. 22:35

Sex Action - 2006. 03. 17.

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08. 30-án átmásolva a blog.hu-ra)

Vótam Koncerten !

Kedvesem unszolására, aki a frissen feltámadt, egyébként tkp. évek óta nem létező 'ez a zenekar nem erről szól' Sex Action revival-koncertjeit két-három havi rendszerességgel látogatja, pénteken este elballagtunk a Wigwamba, magunkba szívni a kultúrát.

Be kell valljam, sosem jártam Sex Action koncertekre. Annyira nem, hogy két alkalommal, amikor egyébként más bandák közösen koncerteztek az SA-nel, kifejezetten később érkeztem ill. hamarabb mentem el (na!), mert maximálisan nem érdekelt. Lehetőség szerint nem is tartottam fent társadalmi kapcsolatokat "olyanokkal", akik jártak. Ez nem volt ugyan szándékos, mégis valahogy úgy alakult, hogy közelebbi-távolabbi baráti köröm alaposan megvetette az SA nedvesbugyihajigáló törzsközönségét.

Gondoltam, talán csak én nem voltam elég érett, menjünk el, talán 31 éves fejjel jobban átérzem. Na meg kedvesem elmondása szerint SA-koncerteken rendszeres a hardcore leszbishow, gondoltam, akkor legalább én is jól szórakozom :)

Nos, 10 után landoltunk. Éppen egy Rükwärts nevű zenekar dalolt. Messziről lerítt róluk, hogy tkp. nagyon szeretnék, ha ők lennének a Sex Action, de egyrészt sem tehetségük, sem ízlésük nem volt hozzá, másrészt azt már valaki 15 évvel ezelőtt kitalálta és megvalósította, sokkal magasabb színvonalon...
Az első, ami szemet szúrt, maga az állítólag halott Benny Hill, teljes testi valójában, a megszokottnál nagyjából 10 kilóval könnyebben, basszgitárral a kezében. Most biztosan azt hiszitek, olcsó poénokat sütögetek, de ígérem, ha lesz kép a sexaction.hu-n, teszek fel. Én a mai napig meg vagyok győződve arról, hogy ha Elvis nem is, de Benny Hill tutira él, és a pesti (khmmm... dél-budai) alvilágban basszerezik !
A következő érdekes színfolt az énekes fejére húzott szado-mazo bőr-arcörv. Nemtom másképpen megfogalmazni az arcon viselt szegecselt nyakörvet, ideteszek egy képet:

Nem vagyok gyakorlott az online szexshopok világában, sajnos csak ezt találtam, talán látható, mi is ez - a fejen kell viselni.
Mellesleg ahogy így barangoltam az erotikus biznisz világában, ismét érdekes gondolat fészkelte be magát a fejembe: miért drágább a Dalmata realisztikus pénisz 1920 ft-tal, mint az Oroszlán realisztikus pénisz ??? Jó, utóbbi csak 25, előbbi viszont 35 centi hosszú... Persze más kérdés is felmerült, mi értelme van egyáltalán az animál-műpénisznek - vagy csak én érzem itt az ellentmondást ? :)))))) Mindegy, vissza az eredeti témához, asszem ez még majd megér egy újabb postot :)))


Naszóval. Ott állt Benny Hill, mellette maga Hannibal Lehter hörgött, jól észrevehetően egy csak kicsivel szeretett volna jobb lenni, mint Szendrei Volfcsájld Zsolti, mégis ők az előzenekar... Na, nem sikerült...
Viszont a jó hangulatot sikerült még fokozni, bár nem így tervezték. Volt ugyanis egy fura, szoborszerű tárgy a színpadon, lepellel letakarva. A következő nóta elején lekerült a lepel, és egy meglehetősen életszerű, nagyjából fél 11 irányban álló, színes, anatómiailag korrekt, erektált pénisz került elő. A dal szövege természetesen ehhez illő volt, de legnagyobb igyekezetem ellenére sem tudok belőle idézni, bocs.
A dal végén, vagy valahol közben a fallosznak (jó, nem beszélek ilyen úriasan, nevezzük ezentúl egyszerűen pöcsnek :))) ) ejakulálnia kellett volna az erre alkalmas, az eredeti modellnek megfelelően elhelyezett output nyíláson. Ezt persze mi csak a dal (khm...) végén tudtuk meg. Valami zavar lehetett ugyanis az éterben, az ejakuláció (14 év alatti vendégeink részére: a fröcsökölésről van szó! :) ) elmaradt, így Lechter tanár úr közölte: Sajnos nem működött a technika !

Hát, ezen a helyszínen, ebben az összefüggésben, ezzel a céltárggyal ennek a mondatnak azért volt némi éle, amire az úri közönség megfelelően reagált is : "A legjobbb családban is előfordul", "Na ez jobb duma, mint a bocs kedves, de nagyon fáradt vagyok", és hasonló elmés kommentek záporoztak a T. Banda fejére :)))))

UPGRADE:
Közben tovább keresgéltem, megtaláltam az együttest: ruckwarts.hu

Szóval itt a fallosz:

Itt a maszkos Hannibal Lechter:


Benny Hillről nem találtam eredeti képet, csak kifestve, ráadásul sötét hajjal, talán éppen az álcázás miatt - de higyjétek el nekem, kályhaezüst vagy műhóspray nélkül simán kérnétek autogrammot :)


Naszóval... Valahol ott szakadtunk el a koncerttől, hogy "Sajnos nem működött a technika !". Ezután volt még egy nóta, ahol igyekeztek felpörgetni az addig tökéletesen apatikus közönséget, de az előbbi közjáték Rádiókabarévá változtatta a terepet :) Mellesleg volt legalább egy hű rajongó, egy szöszi... bocsánat, szőke leány, a tökéletesen mozdulatlan közönség üde színfoltja volt, amint magából teljesen kivetkőzve ugrabugrált a színpad előtt, forgatta a haját, miegymás, ami ilyenkor illő az udvari etikett szerint. Végigvettük a lehetőségeket, és miután minden mást kizártunk, kikövetkeztettük, hogy valszeg az énekes aktuális nőjének huga lehet, aki borzalmasan belezúgott a dalospacsirtába :)

Eljött a záró nóta ideje is, ha jól tévedek, és sikeresen idéztem fel az emlékeket a banda honlapja alapján, akkor a Kellesz Nekem című dal volt (amelynek klipje egyébként megtalálható a lapjukon - vigyázat, vágatlan verzió!!! -, én mondjuk nem ragaszkodtam ahhoz, hogy ismét átéljem :) ). Ehhez a dalhoz két önként jelentkező hölgyet kértek a színpadra. Természetesen akadt két jelentkező, akik végigtáncolták a búcsúdalt, és tökismeretlenül is igen jó néven vették az énekes agresszív dörgölődését, amely egy ilyen tematikájú együttessel (vagy a tömött villamoson való utazással) együtt jár.
(Nem mellesleg a képek keresgélése közben a tavaly decemberi, szintén Sex Action előtti fellépésük képeit is megtaláltam - milyen kicsi a világ, pont ugyanez a két önként
jelentkező hölgy táncolt "spontán" az együttessel :D:D:D



Aztán persze elvonultak, mi meg letelepedtünk. Velük kapcsolatban mégegy vidám pillanat rémlik fel az estében, amikor a lecuccolás közben a közönség sorain keresztül tolták ki a kerekes "technikát"... Az sem volt egyszerű, aki baromi óvatosan tolta ki a falloszt, két kézzel szorítva, nehogy valami baja essen. A leglátványosabb azonban maga Benny Hill volt, aki a fallosz érdekesebbik végénél állt, húzva maga felé a dögöt, a makkot két tenyérrel biztosítva minden véletlen külső behatás ellen, miközben (esküszöm, nem viccelek) tátott szájjal koncentrált !!!

Na mindegy, ennyit a Rückwärts dicstelen szerepléséről :)



Nos, Sex Action témában még igazából nem is írtam semmit, de vigasztaljon mindenkit, hogy most nem is fogok. Ennyi pont elég volt ma estére, majd folytatom...

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr21153228

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en la siguiente página web 2017.10.30. 05:26:50

Hétfőöblítő kékfrankosok - A Borrajongó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása