- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2006.03.15. 16:29

Vasúttörténeti Park

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 08.24-én átmásolva a blog.hu-ra)

Szeretem az ünnepeket, nem kell dolgozni. Ráadásul a hirtelen, a heti rendes beosztáson felül kerekedett szabadnapokon el lehet pazarolni a drága idŠt mindenféle izgalmas dolgokra :)

Ma kedvesemmel, Tündérrel kikocsiztunk a XIII. Tatai útra, a Vasúttörténeti Parkba.
Hihetetlen mennyiségű ember volt, millió gyerekkel.



Évekkel ezelŠtt már jártam itt, ahhoz képest részben csalódás volt, részben pedig néhány újdonságot is találtam (vagy legalábbis felfedeztem, ami fölött elŠzŠ alkalommal elsiklottam )

Tisztességes autóbuzihoz illŠen leginkább ismét a sínautókra izgultam rá:


Pobjeda (vagy talán FSO Warszawa ?)...



...illetve Csajka, amivel tisztességes hétköznapokon "síncsajkázni" is lehet megfelelŠ összegért.

(Legutóbb volt szerencsém élŠben is látni az elforgó kerékkel sínen teperŠ benzines V8-as Csajkát, sikító gyerekekkel - hát, látványos volt :)


Persze minden extrém közlekedési eszközre felültem.

Még néhány válogatott kép a kedvenceimrŠl:


Rába motorvonat


Árpád motorvonat (1935!!!)


A nagy klasszikus NOHAB - kettŠ van a parkban, a képen látható felújítva. A másik (nagyjából korhűen kopott állapotban) a szomszéd zárt ajtó mögött volt eldugva.


...itt pedig Kedvesem, Kádár elvtárs céges járművével...

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr84148501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása