- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2011.01.04. 18:19

Ugye nem is gondoltuk komolyan...

...hogy több lesz ez, mint médiahekk és modellreklám?

Eltekintenék attól, amit sokadszorra olvasok/hallok fórumokon, beszélgetésekben, hogy "jó, de ez már nem az a Trabant".

Még szép, apám, 2009 van, nem 1957, eltelt 50 év. Gondolta valaki komolyan (már úgy értem, [szellemi] 13 év felett), hogy a régi présgépekkel letolnak egy bódét, abba megy egy Euro5-ös motor klímával, pálcakormánnyal? Boldogok a lelki szegények.

Szóval ezt hagynám, nyilván elképzelhetetlen, soha nem kerülhetne utcára, meg a potenciális vevőkör is leszűkülne a Sokorai Atala gimnázium negyedik (ja, már nem így számolnak) tizenkettedik cé osztályának 14 fiútanulójára.

Azt viszont, amit a Herpa és az Indikar sugall, hogy ebből 2012-re szériagyártású elektromos autó lesz, egyszerűen nem hiszem el.


Autófília, 2009.09.16.

Mert csak álom marad.

Már persze annak, aki ilyesmiről álmodott egyáltalán.

Sajnálom (dugnám), de cseppet sem vagyok megdöbbenve.

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr182560553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.01.04. 18:37:51

Na, nem is tudtam, hogy Mázló Imre most a németeknél haknizik.

gokart87 2011.01.04. 19:55:17

Amúgyse szép, ezzel a ketté álló szemmel :) Amit fényszórónak hivnak !

JmOS 2011.01.04. 20:18:27

Trabanton nőttem fel.
Amikor meglett a jogsim Trabant volt az első autóm.
Azután időről időre eladtam majd megint vettem egyet.
Máig is azt gondolom, hogy a legjobb autó amit valaha is gyártottak (pedig van többek között Suzukim és 5-ös BMW-m is).
Most csak azért nem veszek, mert éppen Polskizok - egy szoci elég egyszerre... (psszt. ne mondjátok senkinek! A Trabant volt a jobb ;) )

És igenis szívesen ülnék bele szinte bármilyen öreg autó modernizált (motorikusan, a klíma meg az ABS kell a fenének!) változatába.
Naiv vagyok? Lehet, de inkább úgy fogalmaznék: nem érdekelnek a mesterségesen gerjesztett igények, amelyek a mai "autókat" szülték.

w a s d 2011.01.04. 21:28:54

Ez a kinézet valami 1,2 TSI- szerűséggel, meg egy jó futóművel beindítaná azért a nyálelválasztásom.

A villannyal meg eleve csak értelmetlenül drága lehetne. Ugyan nem tudom, korábban miket gondoltam erről a Trabantféleségről, de így, hogy a nagy gyártók 10 millió körüli árú villanyos törpékkel jönnek mostanában elő...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.01.05. 09:01:16

@scheerti: No, azért mázlóúr emlegetése teljességgel jogtalan. Volt szerencsém tavaly Nürnbergben élőben látni a prototípust/látványtervet, ki minek mondja. Nagyon meggyőző volt, igaz, túl sok papírmassé koncepcióautót még nem láttam, de egy egyszerű viccnek, médiahekknek nem túl olcsó mulatság volt. Minden porcikája kidolgozva, méghozzá magas minőségben.
Sajnálom, mert irtózatosan adta az eredeti Trabi hangulatát, azzal együtt, hogy semmi köze nincs hozzá.

pukancs 2011.05.01. 19:07:26

A villannyal baszták el:
Sokat kell tervezni: drága
aksi, hatótáv, kútrendszer nincs :drága
már most van működő alternatívája: toyota prius, honda hybrid, gm féle Volt
és azok kiforrott cuccok azonos áron,
ha le is gyártották volna akkor is drága lett volna a konkurencia árait nézve,

Azért a németeknek lehetett volna annyi gógyi a kis agyukban hogy egy nem létező céget akarnak felépíteni a 0-ból akkor nem a legnehezebb dologgal kezdik amibe mondjuk a japánok jen és dollár milliárdokat öltek 15-20 évig. Persze össze lehetett volna dobni egy valami működő cuccot: használj beszállítótt ha magad nem bírod megcsinálni. az sem világos hogy mi a tökömnek 30 misi euró gyártósorra?

amint elnéztem a videókat hát egy nagyobb épületben lazán össze lehet rakni.

bele kellett volna rakni :1.3-as fiat dízelt mocit, 1.2-es tsi vagy 1.2-es skoda 3hengeresét vagy extrának 1.4-est de bele ment voltna a fiat új 2 hengese is..esetleg valami japán licent 1.0-ást annyi lehetőség lett volna...akárt LPG vagy CNG-ben vagy full etanolban is lehett volna gondolkodni

A mini alvázát meg át kellett volna kicsit alakítani hogy ne kelljen drágán licencelni...és persze a legegyszerűbb gyárthatóság és már adhaták is volna hugyért szarért.. vitte volna boldog boldogtalan

nagyon sajnálom hogy az lett a vége, dettó mint az UNI 1-nek

én már arra is gondoltam hogy itt Magyarországon kéne feltámasztani...hely van, esetleg állami támogatást is sikerülne szerezni, alkatrész beszállító meg untig van Magyaroszágon
licencelünk motort és már mehetne is a dolog a fent leírt CNG-LPG-t vagy FUll etanolt is belerakva
Nem trabantnak hívnák de mindenki tudná hogy az, kit érdekel hogy nem németben gyártják: a japán kocsikat sem japánból hozzák már hogy a többi EU márkáról már ne is beszéljünk hol gyártják azokat.

ÉS! a hasznon meg itt maradna Magyarországon
süti beállítások módosítása