- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2007.01.01. 18:25

Igazi lúzer vagyok...

(A bejegyzés eredetileg a http://www.prokee.hu/blog címen született, 2007. 11. 19-én átmásolva a blog.hu-ra)

Tréfás hetem volt...

- Múlt hét szerdán megszűnt itthon a net. Bejelentettem T-Online-nál, azt mondták, 72 óra max a hibaelhárítás. ~48 óra múlva visszajött, jelezték is egy mélben. Tartott is vagy egy napig, azóta nem volt folyamatos 12 óra, amikor működött volna. Sokadik telefon után ma ismét él, kíváncsi vagyok, meddig. Meg persze az is érdekes, hogy vajon sikerül-e keresztülverni a díj-jóváírást, hiszen a vállalt 72 órát alaposan túllépték.

- Múlt hét csütörtökön kedvesem bekapcsolta a porszívót, egy rövid mordulással és egy halk pukkanással megszűnt az áram a konyhában és az egyik szobában... Vidám dolog, ui a lakás valamikor a korai 60-as években épült, a kábelek egy része még akkor került a falba. Beköltözés előtt a nappaliban kicseréltük a kábeleket, hiszen ott a legnagyobb a terhelés, de a hiba a régi szakaszon jelentkezett. Tegnap felkutattam az öszes "poharat" a falban, ahol kábelcsatlakozások lehetnek, és mindet kijavítottam, persze csak a lehetőségekhez képest. Természetesen a fedlapok 30 éven át többször le lettek festve, így megtalálni sem volt egyszerű. Volt olyan hely, ahol esküdni mertem volna, hogy doboz van a falban, aztán csak a vakolatot sikerült leverni. A kábelcsatlakozások borzalmas állapotban voltak, gyakorlatilag szenet lapátoltam. Fasza. Mindegy, hiba megoldva, de a kábelezést nem ússzuk meg, csak tolódik kicsit.

- Meghalt a táp az asztali számítógépben... Péntek este kikapcsoltam, szombat délután meg hiába nyomkodtam a power gombot. Kiszereltem a tápot, markáns amperszaga van. Holnap megyek bótba, veszek egy másikat. Lehet, hogy Sheriff gépétől kaptam el a kórt, mikor legutóbb ott jártam ? :)))

Úgy egyébként minden szép és jó...

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr82234686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása