- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2013.05.24. 12:50

Nyugdíjasklub

Mától ne mondja senki, hogy az unatkozó nyugdíjasok nem szociális érintkezés és ingerszegénytelenítés okán járnak vásárolni.

Közeli hyperbe szaladtam el, mert azt gondoltam, napközben hamar meg tudom vásárolni a szükséges hálózati eszközt. Még ha valamivel drágábban is, mint a szokásos forrásból, de szinte azonnal.

Nem, nem. Merthogy a vevőszolgálaton, ahol garanciajegyért és áfás számláért áll sorba az átlagember, ott napközben dolgos évtizedekbe belefásult szépkorúak basztatják a jómunkásokat.

Szóval hogy állok ott már vagy húsz perce. Az egyik vevőszolgálatos előtt egy őszes pár, a másik előtt egy idősebb bácsi. Hallom, hogy nagy hangon és dühösen - egyben elégedetten - reklamálnak. A bácsi hat-hét tételt, összesen nagyjából 43 Ft eltéréssel - neki felajánlottam, hogy kifizetem a differenciát, csak tényleg haladnánk.

Felháborodott. Nem a megaláztatáson, hogy én megvásárolnám az ő helyét a sorban, vagy valami. Azon háborodott fel, hogy hogyan gondoltam én ezt, itt az ELV számít. Jó, akkor még várok.

Közben a párost figyelem. Vásároltak összesen három különböző literes gyümölcslevet, meg kétszer egy kiló kristálycukrot. A gyümölcslé tizenforintokkal volt drágább a pénztárban a kiírtnál, a cukor pedig kilónként nyolcvannal OLCSÓBB.

Háromszor kérdezett vissza a vevőszolgálatos hölgy. 369 Ft volt a polcon? De 289-et fizetett érte. Kevesebbet

Annyiért nem kell - mondta a Vevő, és toppantott.

Visszavetette mind a négy vásárolt tételt, majd elégedetten távozott.

Hát ne magyarázza meg senki, hogy nem a reklamálás kellemesen borzongató érzéséért jött be vásárolni...

Én meg szopok, mert húsz percet állok mögötte a sorban.

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr455315998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthur877 2013.05.24. 16:02:44

Te is ilyen leszel 30 év múlva hidd el! :D
Magamból indulok ki, nálam már elkezdődött tutira... :D

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2013.12.27. 12:32:39

én kérem nem a reklamálás kellemesen borzongató érzéséért jöttem be a vevőszolgálatra, de azt, hogy "Visszavetetette", cseréljék mán ki egy "Visszavettette"-re.
süti beállítások módosítása