- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2009.01.11. 18:53

2009

Ehh, annyi minden történt az év végén, hogy a nagy pörgésben nem írtam semmiről, hiába terveztem. Idő, az kéne, meg energia. Viszont dolgozni kell, szétesett a laptopom, vizsgázott az autó, aztán összetört, meg a másik is, a maradék időmet elpazarolandó a prokee.hu-t alleszcuzámmen átköltöztettem egy másik tárhelyszolgáltatóhoz. Van is emiatt pár problémám, de ez egy másik történet.

Pedig volna mit postolni, de inkább az olcsó trükköket alkalmaznám, itt van pár fotó:

Ez mondjuk kifejezetten sz*r lett, de a legjobb az összes közül. Gondoltam, klassz lesz megörökíteni a mozgó autóból kifelé, éjjel, hogy Hamiltonnal kiugrotttam Pozsonyba, Ommhoz, brndzát enni.

No nem, mintha itthon nem lett volna kaja, vagy Omm hiányzott volna annyira, hogy ne bírtam volna még három napot várni a költözésre. Csupány annyi törétént, hogy aszerda reggel esedékes műszaki vizsgához egy jobb küszöböt kellett javítani. Hétfő reggel várt a lakatos, annyi kérése volt, hogy ne legyen gáz a gáztartályban - a csövek ui. a javítandó küszöb mellett vezetnek előre.

Kösz, mondani könnyű, ám csütörtökön még gázbiztonsági szemlén volt a gép, ehhez fel kellett töltsem gázzal. Ügyes voltam, csak félig tankoltam, de vasárnap délután háromkor még alig fél alatt állt a szintjelző.

Így is, úgy is ki kellett autózni a gázt, tehát irány Pozsony. Ettünk, ittunk, hazajöttem, valahol Tatabánya körül (visszafelé) fogyott ki a tartály.

Ezt Rocko találta, éppen tűzhelyet kerestünk Ommnak a Tescoban.

Csak álltunk, és gondolkodtunk, milyen lehet a vezetékes álkamera.

Itt bográcsoztunk. Munkaidőben. Inside. Autósbolt.

A délutánt erős pörköltszagban töltöttük, ráadásul volt vagy négy óra, mire elkészült, de megérte.

Végül pedig szlovák punkzene. Indexvideoban találtam, überbefosás:

Nagyjából arról szól, hogy a srácok elmentek bulizni egy atombunkerbe. Amikor elfogyott a cucc, adtak a havernak 500 koronát, és kiküldték rumért, cigiért. Dolgavégezetlenül jött vissza, mert amíg ők bent haccacáréztak, kitört az atomháború. Így a haver dolgavégezetlenül tért vissza, sem rum, sem cigi, csak az 500 korona.

A szövegből nem, de a klipből kiderül, hogy volt velük mégvalaki, aki túlélte a katasztrófát :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr96871394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2009.01.11. 20:26:13

a videóból nekem az derült ki h a tótok nem ismerik a magánhangzókat :D

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.01.11. 22:47:26

a vezetékesbe gondolom nem kell elem, hogy mozgásérzékeljen. hogy mi történik mozgás esetén, az jó kérdés. vagy forog, vagy villog vagy más.

vannak a másik táborból is tehetségek odaát:

www.youtube.com/watch?v=gl25ixATWec&feature=related

itt ha minden igaz arról van szó, hogy emberek leborotválják a hajukat, aztán elkezdenek skinhead zenét hallgatni és nagyon inni. inkluzíve a polcisztko meg a metalisztko.

Darti · http://www.darti.hu 2009.01.23. 23:44:44

Én esküszöm nem tudtam, hogy ilyen jól énekelsz:)

Vagy nem Te szerepelsz a klippben???:))))
süti beállítások módosítása