- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2008.11.05. 07:29

Azt hiszed, veled sosem történik ?

Én is azt hittem, aztán mégis.

Elvitték az autómat.

Komolyan, csak azért nem kívánom, hogy álljon tetőre, vagy menjen fának vele, mert sajnálnám az autót.

Kurvaélet.

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr78750718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2008.11.05. 08:17:31

Szerintem őrültség volt egy ennyire egyedi autót elvinni.
Részvétem.

xerxesz 2008.11.05. 08:22:09

Én ezt nem értem. Jó, nem vagyok egy rutinos autótolvaj, de akkoris. Ezt az autót elég sokan ismerik, és nincsen belőle mégegy. Nem értem az indítékot. :(

bgyuszi76 2008.11.05. 08:31:36

Az ilyen ember, aki egy ennyi törődést kapott autót ellop, amin látszik a gazdája szerető gondoskodással eltöltött rengeteg munkaórája, az mondjuk megérdemelne egy molotovot, de legalább egy stadionnyi f...t a szájába. Őszinte részvétem.

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.11.05. 08:43:19

Ezbazmeg, ezt nem hiszem el. Sose fogom felérni épésszel, hogy ha már tetves szar módjára elveszem a másét, hogy jut eszembe egyedi, azonnal felismerhető autót lopni. De csak azért nem vagyok teljesen porig sújtva a meglepetéstől, mert exemtől két teljesen egyedi Mini Morrist loptak el -amire szintén azt gondoltam, soha, senki nem lopja el, mert túl nagy rizikó túl kevés pénzért.
Úgy tünik a sok hírből, hogy az igazán menők 4T Wartburggal, meg Trabival járnak, mert azokat viszik, mint a forró zsömlét. Múltkor egy tüzoltó családi Wareszát vitték el, gyerekülésestül, mindenestül, rá egy héttel egy ismerős Wartburgját.
És a legszemetebb dolog, hogy ezeken nincs casco, nem fizeti ki senki, ráadásul általában akinek ilyen autója van, azért van ilyen, mert nem telik többre, tehát a veszteség sokkal súlyosabb, mint annak, aki két évente cseréli, casco van a kocsiján, és csak a négy felnije többet ér, mint egy ilyen autó piaci értéke (nem az eszmei, meg a belerakott munka, prokee esetében az egyebek, hanem amennyiért esetleg el lehet adni).
Egyet igérhetek: ha meglátom a gépet, személyesen szedem ki a sofőrt, és a belein fogok citerázni!

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.11.05. 08:46:46

Hát, köszönöm mindenkinek az együttérzést.
Elég szar dolog.
Most jöttem a rendőrségről. A feljelentésben van egy ilyen rovat, hogy okozott kár.
Most mit lehet oda írni egy 18 éves Trabantnál ?
100.000 Ft került bele.
Nem volt megjegyzés rovat, pedig oda tudtam volna kommentelni.

Tündér 2008.11.05. 09:13:44

Abban bízom, csak a felni kellett az embernek és Hamiltont letámasztja mondjuk a Hőerőmű kihalt parkolójába. Ne törje össze, ne gyújtsa fel. Nekem kerék nélkül is kedves! Autózza ki belőle ki a benzint és tegye le valahol. Jaj.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.05. 09:37:04

Hogy száradna le a keze az ilyennek. Az egyik unokatestvéremtől is a trabantját lopták el még két éve, annál főleg nem értettem, hogy minek (dehogynem, alkatrésznek)... De azért ez mégiscsak egy egyedi autó. Amikor elköltöztem a szüleimtől, akkor tiszta para voltam, hogy melyik reggel nem lesz ott a parkolóban az autóm, minden riasztóhangra ugrottam az ablakhoz. Azóta már nyugodtabban veszem a dolgot, vagyis eddig úgy volt. Kurva anyját az összes köcsög autótolvajnak. Bocs, csak kijött belőlem.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.11.05. 10:33:39

Reméljük meglesz. Szerintem is csak a felnik miatt vitték el, esetleg a sportkormányt vadássza ki a tahója még, de ezek pótolhatók, csak a kocsit ne barmolják szét jobbak. Kurvaanyját. Ha én meglátnám tuti, hogy a hátába állítanám a csákányt.

ndr 2008.11.05. 11:13:27

Ehhh. Szar világ! Én a lerúgott tükreim (3 db) után is napokig idegbeteg voltam. Ezután hetekig nem aludnék!

biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2008.11.05. 11:58:07

A felni volt a dologban, sajnálom. Tolvaj előkerít, fatuskó, handzsár villan, jobbkéz leugrik. Utánna próbálja művelni az "ipart".

A fene se gondolná, de úgy néz ki, megint elő kell venni azokat az ősi technikákat, mint leveszem a gyújtókábelt, meg készítek egy rejtekkapcsolót a gyújtótekercs 51-es pontjára menő vezetékre.

Hózentróger 2008.11.05. 12:47:53

Nagyon sajnálom, részvétem.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.11.05. 13:39:08

Kurva világ. Sőt baszott fasz! Az ilyennek az járna, komolyan drukkolok h meglegyen. Agyam elszáll, azért betyárbecsület is van a világon, Trabantot lopni... OFF -ilyen ez az élet, két hete kifordult elém egy tag, én meg 80nal lezúztam az árokba...szerintetek megállt???? lófaszt....

gyurcsanytakarodj@gmail.com 2008.11.05. 14:21:05

Nekünk egyszer az I-es Golfunkat lopták el. Benne a papírjainkkal természetesen (forgalmi, jogsik, személyik, taj kártyák,.....) gyerekülés, és még csomó minden.

Mondanom sem kell, hogy apám épp előtte újította fel teljesen, kb fél évig szarakodott vele.

Kb 5! évvel később lett meg, darabokban

gyurcsanytakarodj@gmail.com 2008.11.05. 14:22:20

Ja, és egy tenyészbika bassza seggbe a tolvajt!!!!

Részvét

Vargnatt 2008.11.05. 14:27:09

Őszinte részvétem. Ez már majdnem olyan, mintha egy családtagot veszítene el az ember.

Én nem is tudom, mihez kezdenék, ha az én kis Trabimat elvinné valaki. Azt viszont tudom, mit csinálnék az illetővel, ha elkapnám. De az nem publikus.

Én is figyelni fogok ezután, és ha meglátom valahol, akkor megteszem, ami tőlem telik.

Reménykedjünk, hátha meglesz mégis, ha felni/kormány nélkül is, de legalább egyben. Bár, amilyen barbár világban élünk...

Ez pont annyira értelmetlen volt, mint mikor a Bazsó Gabi Saab-ját akarták ellopni, aztán túl bénák voltak hozzá, ezért inkább megrongálták.

Biturbo S, köszi a tippet, lehet, hogy valamelyik praktikát én is bevezetem, nagyon nem szeretnék így járni.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.05. 17:37:44

Ha látom valahol, nekimehetek megállítás céljából?

biker_kolee 2008.11.05. 18:33:48

AP, ez az én fejemben is megfordult. De utána a sofőrt venném kezelésbe.

Tommi 2008.11.05. 19:03:00

AP és biker_kolee! Az autónak NEM, a sofőrnek nekimehettek, kivéve, ha visszakerül prokee-hoz és ő vezeti...

Részvétem Barátom, remélem megkerül... Ha itt Ajkán látom (ami nem túl valószínű), akkor szólok a rendőrségnek...

vancello · http://vancello.hu 2008.11.05. 23:15:30

Nagyon sajnálom! Mikor megláttam a képet, én is a felnikre tippeltem indokként. Szerintem már rég szétbontották. :-((( Kézlevágás tényleg megfelelő büntetés volna...

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.05. 23:30:39

Azé' prokee-t csak felismerem. Remélem még úgy néz ki, mint a képeken..
A félreértések elkerülése végett, ikertestvére nincs?

Rocko- 2008.11.06. 09:51:17

de, tomnemtom HENÉ-vel. :)

jocking 2008.11.06. 17:50:01

Na, szétszórtam az infót az ismerősöök közt, meg kitettem pár helyre a neten.
Remélem meglesz. :(

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.06. 20:13:48

Őszinte részvétem, Prokee. 8-(
süti beállítások módosítása