- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2008.06.02. 22:25

Nemzeti vágta

Nem értek a lovagláshoz, sem a lovakhoz. Nincs kereke, relatíve kevés elektromosságot tartalmaz. Igaz, relatíve komoly terepjáró-képességekkel bír, de egyszerűen nem érdekel.

A lóversenyhez sem értek, tehát nem tudom eldönteni, mennyire normális, hogy a rajtprocedúra rendezettsége a rétesbe hajigált meggyszemekre jellemző egyenletes eloszlású káoszra hasonlít.

Nem tudom tárgyilagosan mérlegelni, hogy Hajas nem tud veszíteni, vagy Sasvári sportszerűtlen. Sőt, ez sem érdekel igazán.

Na de hogy a nyertes a nyereményét felajánlja jótékonysági célra, az öreg és beteg lovakat támogató alapítványnak, az rosszabb a leggyengébb faviccnél is.

Hülyék, az öreg lovakat meg kell enni virsliben, nem támogatni ! Vannak gyerekek, öregek, elesettek, sérültek, vagy rögtön én, öreg és beteg Trabantokat támogatok, rozsdás vasakat őrzök meg az utókornak, lehet utalni. Vagy adjuk a mezőgazdaságnak, az is, mintha vasgolyókat dobálnának a Balatonba - semmi haszna, de úgy megszoktuk.

Öreg és beteg lovak, besz*rok...

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr93500347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

George 2008.06.02. 23:15:35

Szerintem rosszul tudod, az, amit beletöltenek a virslibe, az fiatal ló, direkt vágóhídra tenyésztik, az öreg és beteg lovakat meg símán elaltatják. Ennél fogva tényleg eléggé "érdekes" ez a dolog...

Grg 2008.06.03. 05:35:48

Most mi ezzel a baj? A saját pénzével azt tesz amit akar, amire ő úgy gondolja, hogy jó helyre teszi. Persze nyilván van jobb helye is, de ez egyéni megitélés. Szerintem pl. a Nohab alapítványnak kellet volna adnia.
Most ha tegyük fel az öreg, beteg Trabantok támogatásásara adta volna akkor meg mások máshol irnának blogot erről, hogy ez mekkora baromság, stb.
Szvsz erről felesleges volt blogot nyitni, inkább szilánkokat olvastam volna :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.06.03. 08:28:07

Szerintem is egy össznépi szar volt, rengeteg pénzből. Ennyi erővel csinálhattak volna valami fasza ingyenes koncenrtet, amire nem húszezer ember, hanem az ötszöröse megy el.

George, az öreg lóból lesz a lókolbász. Viszik a vágóhídra, ha már nagyon megöregszik. A lovak kurva drágák, szerintem nincs olyan, hogy kifejezetten virslibe tenyésztett ló, az senkinek nem érné meg, mikor valami nevenincs igás lóért is többszázezer forintot kérnek el.

Grg 2008.06.03. 08:37:19

Mellesleg, ez a Sienai Palio gyenge koppintása volt szvsz.

HoPe 2008.06.03. 09:53:24

Engem az egész rendezvény, díszletileg, szervezésileg, kampányilag, celebileg, közvetítésileg, mindenileg a Tanú-féle magyar narancsot juttatta eszembe.
Manapság csak a gyenge koppintásokra telik tőlünk...

gatsy 2008.06.03. 09:54:47

prokee,

Egyet értek, öreg, beteg állatokat csak is az ember akar életben tartani. Természet ellenes...
Biztos lesz valaki, aki azt mondja majd, hogy majd ha én beteg és öreg leszek, akkor engem se akarjon senki életben tartani. Azért van különbség ló és ember között (és één szeretem a lovakat, gyönyörű állatok), de szerintem az emberek szenvedését sem szép dolog megnyújtani, abban reménykedve, hogy majd hirtelen jobban lesz, vagy hirtelen lesz gyógymód.

martong 2008.06.03. 19:30:10

lehet szívtelen vagyok de hülyére röhögtem magam
elképzeltem egy lovat játókerettel a zabrán :D :D
(tudom kevesebb gommba)

fghghjasd 2008.06.03. 22:03:47

hülye kérdés de mért a város közepén tartották? mért nem valami lóverseny pályán vagy kint a pustűában (mindig ez a budapest központúság:S)
süti beállítások módosítása