- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2008.05.06. 20:15

...és azt meséltem már...

...mikor reklámarc... izé... reklámhang voltam ?

Az úgy történt, hogy megjöttek az első Splash-ek. Rögtön utána tartott a cég egy nyitott hétvégét, bemutatandó az új autót. Ezt persze "meg kellett marketingelni", melynek többek között része volt egy riportszerűség a Rádió 6-ban.

Ehhez persze kellett valaki, aki beszélni is tud a gépről. Splash-es bejegyzésemnek persze híre ment a cégnél, és kitalálták arany értékesítő kollégák, hogy akkor majd én... Arra gondoltak, hogy bizonyára rendelkezem azzal a lexikális tudással, illetve megfelelő marketing-hanghordozással, ami ilyen esetben szükséges.

Hát, nem nagyon, de azért vállaltam, mert más nem. Kikocsiztam a rádió stúdiójába, és Bögös Sándorral - aki egyébként kellemesen autófüggő - beszélgettün egy kicsit, úgy bele a levegőbe, különösebb előzetes megbeszélés nélkül. Illetve, beszélgettük előtte, de leginkább az ő Polonez-es rallykalandjairól, meg az én Trabant-függőségemről. Splashről nem.

Ennek volt is némi hátránya, de a végleges verzióba szerencsére nem került bele a következő:

- ... a csomagtartó pedig mekkora is ?
- Figyelj, halvány lila gőzöm sincs...
- Akkor beszéljünk a motorokról !

Nos, akit meg érdekel a propaganda, és nem zavarja, hogy nem vettem a fáradtságot a cég kisípolására, az hajtás után meghallgathatja. Szerintem nem is lett olyan hűdegáz :)





A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr92457238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Squeky 2008.05.06. 21:30:51

hehe:D Splash-tudor:)

csiky944 2008.05.06. 21:35:21

Prokee lehetnél szinkronhang,kellemes :) Amiről viszont beszéltél,az engem ingerlékennyé tesz :D

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.05.06. 22:27:31

csiky:
Kösz, de még nem ajánlották fel. Jól fizet az ilyesmi ? :)

csiky944 2008.05.07. 09:15:07

nemtom,de lehetnél Sthol helyett a James Bond hang :D

Tommi 2008.05.07. 19:27:35

Ja, prokee-nak jó hangja lenne egy-két filmben...
süti beállítások módosítása