- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2008.03.30. 08:00

Villamos az autópályán

Najóóóóó, végül is nem az autópályán, de szinte.

Kedvesemmel éppen autóztunk az M3-ason, mikor is Mogyoródnál, közvetlenül a pálya mellett villamosokat láttunk.

Kissé bizonytalanul összenéztünk, de nem tévedés, mindketten láttuk. Igaz BKV-s villamosok. Sárgák, kicsit fehérek, kicsit barnák, ahogyan illik.

Párszáz méterrel arrébb volt a lehajtó, gondolkodás nélkül kivágtam az indexet, és lejöttünk. A pálya melletti földutat követve meg is találtuk őket.

Ha jól számoltam, összesen nyolc kocsi volt a drótkerítéssel bekerített telken, plusz egy az utcácska túloldalán, egyedül.

Vajon hogyan kerültek ide ? Meg persze miért ? Van, aki bélyeget gyűjt, van, aki szalvétát, van, aki meg villamost ?

Gyors referenciaként meg is kerestem Hamster oldalán a típust. Nem vagyok egy törzskönyvezett villamosrajongó, de ha nem tévedek nagyot, akkor UV-kat találtunk. Ezeket nagyrészt nem is oly régen, a Combino-k érkezésekor selejtezték. Talán abből az eresztésből kerültek ide ezek is?

A pályaszámok olvashatóak, ha igazi villamosőrült erre jár, nem tudna írni pár szót róluk ?


Nagyobb térképre váltás

Nem mellesleg a Google Maps-on is megkerestem a tujákat, íme itt. Érdekes, hogy a műholdfelvételeken is látszanak, tehát nem tegnap kerültek oda.

Hamster oldalán, ahogyan minden villamossal kapcsolatos infót, azt is megleshetjük, milyenek voltak akkor, amikor még szolgálatban álltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr44402161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CSaB · http://www.domain.hu 2008.03.30. 09:22:37

Az a google-s térkép de zsír.

ommm 2008.03.30. 17:23:36

Hoppá!
Hát ez tényleg érdekes, csak nem valami titkos BKV lerakat?

Grg 2008.03.31. 05:11:02

Ha jól rémlik valami vállalkozó vette meg a BKV-tól őket. A Laguna Panzió területe ez, a villamosok egy része a panzió területén marad, grillező, fagyizó, gyerekjátszó lesz belőlük. a többi pedig Mogyoród más részein, illetve pld. Gödöllőn lesz büfé - az első tervek szerint.

asdf 2008.04.02. 23:11:09

Én sajnos minden nap látom , ugyanis arra utazok busszal.
Szegények ott rohadnak,
bűfékocsit lol
vétek lenne, inkább került volna múzeumba:S
utálom mikor ritka és szép dolgokat tönkretesznek valami idióta baromság miatt
egyébként tényleg hogy került oda?

Rocko- 2008.04.05. 10:52:35

sztem eladás előtt tárolja itt a BKV.

fityiszkusz 2008.07.09. 19:11:04

ÜDV MINDENKINEK!
NEKEM IS VAN EGY VILLAMOSOM
A BKV-TÓL VETTEM. EGYÉBKÉNT
VALÓBAN VANNAK VILLAMOST GYÜJTŐK
ÉN SZEMÉLYESEN TALÁLKOZTAM
VELÜK , AMIKOR ÉPPEN BEVÁSÁROLTAK
VILLAMOSBÓL. LEHET , HOGY EZ A TÁR-
HELYÜK , BÁR ŐK AZT MONDTÁK , HOGY RESTAURÁLJÁK.

Albu 2018.06.10. 20:58:27

Úgy tudtam, kemping lesz — és úgy, hogy nem lett belőle semmi.
süti beállítások módosítása