- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2007.12.22. 15:40

Karácsony előtt még utoljára...

Mielőtt békés, boldog, stb... karácsonyt kívánnék mindenkinek, néhány gyors dolog, ami megmaradt még idénre:

1. Munkahelyi ajándékozás

Természetesen nálunk is divat, hogy egymás nevét húzgáljuk ki a közösből, és ki-ki megajándékozza a kihúzott kollégát/kolléganőt. Általában a céges karácsonyi buli előttre időzítjük, ám idén ezt jövőre toltuk (szép képzavar!), így tegnap délutánra ütemeztük be az ajándékozást.

Az egész jól kezdődött. Tudni kell, hogy a cégcsoport két cége egy bekötőút két oldalán van. Mi vagyunk a kisebb testvér, ám mellbőség tekintetében két kolléganőnk veri a másik oldalon fekvő nagyobb testvér összesített méretét. No, én sikeresn kihúztam ezen kolléganők egyikét - mégis szívesebben puszilgat meg ilyenkor az ember egy dekoratív dominát, mint egy borostás autószerelőt, már bocs, T. kollégák.

Ehhez jött még, hogy meglepő módon a komplett szervízvonalról asszem egyedüliként tudtam eljönni szabira akkor, amikor akartam, mindenki másnak borult. Amúgy is rám fért a pihenés, a leltár nem kevés plusz energiát igényelt az elmúlt hetekben.

Aztán jött a feketeleves. Először is baromira beteg lettem, persze szabi alatt - így eleve kimaradt az ajándékozás. Plusz kiderült, hogy Béci, új kollégánk, aki többek véleménye alapján a lélegzetvételre is csak korlátozottan alkalmas, engem húzott ki. Mint utólag megtudtam, igen vidám estét kerekített a többieknek, mikor kiderült, mit szánt nekem ajándékként. Nekem, a megrögzött ateistának... (Gyorspostával, segítőkész kolléga által hirtelen meg is kaptam, majd jöttek az érdeklődő telefonok, mégis, mit szóltam hozzá?)

 

 


Besz*rás, sosem kaptam még karácsonyra szalvétába csomagolt hittérítőkönyvet. :) Mindenesetre megjegyzem, a szabad vallásgyakorlásnak az is része, hogy (akár) szabadon ne higgyek semmiben és senkiben ! :)

Boldogok a sajtkészítők !


Persze, valószínűleg az egész tejiparra értette...

2. Totalcar


Ezt meg nem is nagyon értem. Alig került vissza a képernyőre a Totalcar, ismét vége a kereskedelmi televíziózás utolsó hasznos műsorának. Nem is teljesen vágom, miért, hogyan, de kösz, kedves Mikulás és/vagy Jézuska, nem ilyen karácsonyi ajándékra vágytam.
Egyébként eléggé piszkálja a fantáziámat a videopályázat. Téma is volna, erőforrás is, csak lendületet kellene venni :)

3. Aranyköpések

Három négy nagy kedvencem:

a. Koreai márka hazai vezérképviseletének alkatrészes góréját faggattuk, mikorra érkezik meg a garanciában március elején rendelt komplett motor:
- Június 15-re igazolták vissza.
- OK, de ma június 21. van.
- Igen. Valószínűleg elsüllyedt a hajó.

b. Szoftveres céget éppen folyó leltár közben folyamatosan b*szogatjuk, mert minden harmadik sor felvitele után elszáll a program:
- Persze, túl gyorsan nyomjátok az Enter-t !

c. Leltár kiértékelés után ugyanez a szoftvercég:
- Figyeljetek, úgy zártuk a leltárt, hogy -X forintot mutatott eltérésnek. Elfogadtuk, lezártuk, és -2X lett az eltérés.
- Ja, az csak egy tájékoztató összeg.

d. Ügyfél (hölgy) telefonál:
- A hátsó lökhárítóra vonatkozik a garancia ?
- Tulajdonképpen igen. Miért, mi történt vele ?
- Nekitolattam a kerítésnek.

Naésakkor, mindenkinek kívánok olyan karácsonyt, amilyet magának szeretne.
Boldog új évet majd pár nap múlva, minek kapkodni ? :)

Ui: vajon mit kereshetett az a figura, aki az első+oldtimer+expo+budapest+béka kifejezést írta a Gugli keresőbe, és ide jutott ? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr8272430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2007.12.23. 11:00:38

Akkor nemcsak engem látogattak meg jehovák...

ommm 2007.12.28. 21:00:32

Austin Sprite-ot :))
Frogeye
süti beállítások módosítása