- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2007.11.27. 20:43

Eseménydús nap

Ez sem volt egyszerű.

Reggel egy kiadós hótakarítással indítottam. Három autóról kellett letakarítanom a ~10 centi havat, hogy elinduljak, ugyanis dőre módon a Swifttel álltam be a két Trabant közé, 5-5 centit hagyva, hogy csak két autónyi helyet foglaljak el. Persze a friss hóban féltettem a Trabantokat, így Suzukival mentem melózni.

Egyébként imádom a havat, de könyörgöm, maradjon már meg karácsonyig ! (Reggel első cigi-kávé mellett le akartam fotózni a parkot hóval-fán, de annyira remegett még a kezem, hogy használhatatlan lett a kép)

Délután megkaptam a nevemre írt forgalmit, mától apja vagyok a gyermeknek.

Még délutánabb megjött az értesítés, hogy mehetek a számítógépért Csepelre. Na köszi, jó kaland volt. Koccanás az érdi körforgóban, ettől dugó. Baleset az M0 hídon, ettől másik dugó, kamionbaleset az M0-M5 csomópontban, ettől gigadugó. Tűz Csepelen, a II. Rákóczi Ferenc úton, egy sávot elfoglal vagy 5-6 tűzoltó, ettől is dugó.

1 óra 40 perc alatt sikerült eljutnom a célig, Százhalombatta-Csepel viszonylatban. Köszi.

Viszont:

Itt az új gép. Kicsit idegölő, hogy most tart 45%-nál a HDD formázás, ez olyan felesleges üresjárat. Hülye voltam, hogy nem kértem opcióban, hogy formázzák meg, bár akkor asszem csak holnap mehettem volna érte :)

No mindegy, addig is itt egy fotó:


Balra az új, jobbra a régi. Jobb sarokban meg narancssárgásan belóg egy zacskós Trabant 1.1 légszűrő, teljesen normális állapot egy Trabant-függő alkatrészes esetében :)

Ja, Autó-Motorban meg hamarosan Trabantos cikk, jubileum alkalmából.

Más:

Kíváncsian várom az idei fenyőfás szívást. Mint már megemlékeztem róla, minden évben megnyerem (hosszas és alapos átvizsgálás után) a környék egyetlen perec alakú karácsonyfáját, amin több kanyar van, mint a Hungaroringen.
(Egyébként: észrevette már valaki, hogy a Google Maps térkép-nézetben egyirányú utcaként jelöli a ringet ? Persze ez jogos, hiszen építésekor, más megoldás híján, a Közútkezelő Vállalat gondozásába adták, és 3XXX számú alsóbbrendű főút néven regisztrálták... )
Szóval, idén fenyőfavásárlás kizárólag ragyogó napfényben (ha kell, eltoljuk májusig!), és a kiválasztott fát el sem engedem többé. Csomagolja be velem együtt, nem érdekel. David Copperfield legyen a talpán, aki idén is gagyi fát ad el nekem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr12244750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása