- prokee -

50years (5) alsóörs (8) autó (137) autópálya (5) baleset (9) baromállat (8) blog (12) bmw (9) camptourist (5) csomagtértető (5) érdekes (62) f*szkivan (40) felújítás (8) fiat (5) film (5) forma1 (9) fotó (5) hellókarácsony (7) hülyeállat (71) iwiw (6) közlekedés (33) kultúra (6) lol (9) mozi (6) napi meló (6) ndk (10) nyaralás (5) olaszország (5) orosz (16) orr (24) parkoló (5) poén (30) prokee (44) reklám (5) retro (32) suzuki (10) swift (5) százhalombatta (8) találkozó (17) technika (63) tesco (5) totalcar (12) trabant (95) tuning (18) veterán (9) video (14) vw (7) wartburg (9) web (16) zene (11) zwickau (8) Címkefelhő

prokee 2007.10.24. 16:59

Okmányiroda

Fenti címből, remélem, mindenki fikázásra számít.

Nos, nem. (Egyébként szoktam én dícsérni is, ha valaki megérdemli!) Idén másodszor van szerencsém a százhalombattai okmányirodához. Többektől hallottam, hogy valami galaktikus téridő-görbület okán ez egy speciális, ügyfélbarát hely, de nem nagyon hittem.

Hát de.

Augusztusban (nyaralási szezon ugye!) jártam náluk először, régesrégi személyi igazolványom, és még annál is régebbi (még Népközt. címeres) útlevelem cseréje ügyében. Teljes döbbenetemre 3/4 5-re értem oda, és 1/4 6-kor szabadultam - ebben már benne foglaltatik a sárga csekk postai befizetése is. Azt hiszem, elég szép teljesítmény, tegye fel a kezét, akinek lakhelyén ennél gyorsabb ügyintézés van...

Ma ismét meglátogattam őket. Jogosítvány hosszabbítás/csere volt a téma. Összesen fél órás történet volt ez is, tehát legtutóbb nem csupán szerencsém volt.
- Fogadóablaknál nincs sor, csókolom, jogsi. Odaadom, plusz személyi-lakcímkártya. Sárga csekk kezembe, postára át, befizet, vissza.
- Fogadóablaknál még mindig nincs sor, 2 perc várakozás, másik hölgy jön. Csókolom, jogsi, kész a csekk. OK, jöjjön be fotózni.
- Be, fotó 1 percben, foglaljon helyet kint, majd szólítjuk.
- Ki, leül. Mire találtam egy olvasható újságot az asztalon, és benne egy cikket, ami érdekelt, már dobhattam is el. Beszólítottak, egy aláírás, személyi-lakcímkártya vissza, jogosítvány marad. Kaptam egy papírt, ami addig is helyettesíti, és hazazavartak.

Két hét múlva mehetek az új jogosítványért.

Hát, nem is tudom. Lehet, hogy privatizálták a battai okmányirodát, és valójában nem is közalkalmazottak dolgoznak itt ? Egy apró körömreszelést, mobiltelefonálást nem láttam.

Tiszteletem, kedves Okmányiroda ! Köszönöm, további jó munkát !

(Egyszer ki kell próbáljam gépjármű-ügyintézéssel is, nem igaz, hogy valahol nincs hiba a rendszerben...)

A bejegyzés trackback címe:

https://prokee.blog.hu/api/trackback/id/tr77206156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabcsabeer 2007.10.24. 20:19:23

Sok sikert a próbálkozáshoz, de nem nagyon tudsz rajtuk fogást találni.
Nagyon jól működik a feladat megosztás náluk. :)

Grisa 2007.10.24. 21:12:27

Na, hát nálunk is tökjó és gyors az ilyen személyi meg jogsi meg ilyesmi, de a kocsi átírás meg ehhez hasonlók egy rémálom. Iszonyat sorok, dilettáns, hisztis alkalmazottak, képtelenek odafigyelni a munkájukra, olyan szarvashibákat vétenek hogy az félelmetes...

Mondjuk most eszembe jutott egy aranyos sztori, amikor viszont személyi csináltatáskor (másodszor lopták el) a bálna-óvónéni kinézetű hölgy kioktatott, hogy jobban kell rá vigyázni...
süti beállítások módosítása